کد خبر : 316730
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
-

قالیباف: مدیران قدر مردم را بدانند

قالیباف: مدیران قدر مردم را بدانند

رئیس مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: همه ما به گونه ای رفتار کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت هدایت مقام معظم رهبری پیش ببریم تا صداقت، صفا و اخلاص و برکات حاج قاسم نصیب همه ما شود.

به گزارش عصرقائم، محمدباقر قالیباف امروز – ۱۵ دی ماه – در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دلدادگان سردار دل ها از نقاط مختلف کشور و خارج از این مرز و بوم، اظهار کرد: از همه زواری که در این هوای سرد به زیارت مرقد شهید سلیمانی می آیند و همچنین از میزبانان و خدمت رسانان زائران تشکر می کنم.

وی ادامه داد: توفیقی بود که در ایام سالگرد شهادت سردار دل ها مانند همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم و سعادت زیارت مرقد حاج قاسم که یک پاسدار واقعی و رزمنده و فرمانده بود و افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد، داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اخلاص شهید سلیمانی را از علل ارادت مردم به شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگیش پربرکت بود؛ یعنی برکت مادی و معنوی هم در این دنیا و هم در آخرت و این نتیجه زحمات و اخلاص و رفتار ایشان بود.

وی بیان کرد: مردم ما نشان دادند که قدرشناس هستند و انقلاب، رهبری و ایران را دوست دارند و امیدواریم ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.

قالیباف: مدیران قدر مردم را بدانند/اخلاص حاج قاسم علت ارادات مردم به اوست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =