کد خبر : 316676
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
-

تسریع صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در آینده نزدیک

تسریع صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در آینده نزدیک

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، ایثارگری حاج قاسم سلیمانی را ارج نهاد و از تسریع صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش عصرقائم، دکتر کامل نواب در چهارمین رویداد همنا که به میزبانی استان ایلام در حال برگزاری است با بیان اینکه نگاه حاج قاسم به جامعه و مردم ستونی است گفت: مسئولین باید ایثارگری حاج قاسم را سرمشق خدمت به مردم قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم تسریع فرایند صدور مجوز فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان افزود: در فرایند جدید صدور مجوز فعالیت سازمان های مردم نهاد که به زودی ابلاغ خواهد شد سمن های جوانان می توانند در کمتر از یک ماه مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.

کامل نواب همچنین استان ایلام را یکی از استانهای برتر در حوزه مشارکتهای اجتماعی جوانان دانست و عنوان کرد: استان ایلام ظرفیت خوبی در حوزه مشارکتهای اجتماعی جوانان داشته و سمن‌های قوی در این استان وجود دارند و بنابراین امیدواریم سمن‌های این استان با حضور در دوره های آموزشی این رویداد بیش از پیش و قدرتمندتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش اداره کل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان، رویداد همنا از جمله برنامه های اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان است که به صورت سلسه وار در سراسر کشور برگزار می شود و چهارمین دوره این رویداد امروز در استان ایلام برگزار شد. در این رویداد سمن‌های جوانان دغدغه‌های خود را با مسئولین حوزه جوانان در میان گذاشته و در پنل‌های آموزشی با عناوین گزارش نویسی، تأمین منابع مالی ، تحلیل و بررسی حقوقی و مالیاتی سازمان مردم نهاد شرکت کردند.

تسریع صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در آینده نزدیک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =