کد خبر : 316474
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است

استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در دانشگاه جیرفت گفت: در کنار اعتبارات دولتی، استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است.

به گزارش عصرقائم، دکتر مرتضی فرخی در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: برای توسعه دانشگاه، کمک خیرین و موسسات بزرگ مانند بنیاد علوی را جذب کنید و همچنین با کمک مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از صنایع و معادن استان در این خصوص بهره ببرید.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در منطقه جنوب کرمان نیازمند توسعه بیشتر است لذا در این راستا نباید به بودجه وزارت علوم اکتفا کنید.

فرخی با اشاره به کمبود فضای سلف سرویس و سراهای دانشجویی در دانشگاه جیرفت افزود: امکانات رفاهی دانشجویان باید اولویت دانشگاه باشد و در همین راستا با تلاش هیئت رئیسه و حمایت وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان این مهم باید به وضعیت مطلوب نزدیک تر شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علومف مشخص نبودن محدوده دانشگاه‌ها با حصارکشی یا دیوار را یکی از مشکلات برخی دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: در تخصیص اعتبار برای حصار دانشگاه که از ملزومات اصلی است رایزنی شود و امیدواریم با حمایت های وزارت علوم این مهم محقق شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، فرخی با اشاره به تاکیدات وزیر علوم برای صنعتی شدن سلف سرویس دانشگاه‌ها افزود: همه دانشگاه‌های کشور در این راستا باید تلاش کنند و با توجه به نیمه صنعتی بودن آشپزخانه دانشگاه جیرفت تلاش شود درباره این موضوع با حمایت صندوق رفاه دانشجویان هر چه سریعتر تدبیر شود.

استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یازده =