کد خبر : 316437
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
-

مطهری: شناخت خوبی از تراکتور داریم

مطهری: شناخت خوبی از تراکتور داریم

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر تراکتور است.

به گزارش عصرقائم، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: به حامد شیری بابت ۳۰۰ بازی در لیگ برتر تبریک بگویم و او می‌تواند برای جوانان الگو باشد. او در بازی قبلی، هم مدافع بود، هم هافبک و هم گلزن که من را یاد سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌اندازد. از درون دروازه که حقیقی هست تا نوک خط حمله که کریم اسلامی است، همه بهترین هستند و به این بازیکنان می‌بالم. به قول گواردیولا، فوتبال بازی سخت و پیچیده‌ای است و اگر شوق داشته باشی، آن ساده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنانم با تمام وجود به مصاف تراکتور خواهند رفت و امیدوارم ۳ امتیاز را کسب کنیم. نیاز مبرم به این پیروزی داریم. دوست دارم فوتبال رو به جلویی داشته باشیم و بازیکنان برای نساجی، هواداران و خانوادشان بجنگند تا با کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. شناخت خوبی از تراکتور داریم و این تیم را خوب آنالیز کردیم. می‌دانیم آن‌ها قابل احترام هستند و یک مربی با احترام از اسپانیا آورده‌اند و امیدوارم برنده بازی فردا ما باشیم.

مطهری درباره فراز و نشیب‌های تیمش تصریح کرد: من از بازی با صنعت نفت درس‌های زیادی گرفتیم و در مراحل بعدی تمرینی، آن‌ها را عملی کردیم. خود را سریعا بازسازی کردیم و مقابل هوادار خیلی کلاسیک و خوب بازی کردیم. در یک فصل پیش می‌آید که تیمی یک یا ۲ بازی خوب نباشد و ما هم مقابل نفت آبادان به همین شکل بودیم. البته ما در گذشته نمی‌مانیم و نه به بازی با صنعت نفت و نه هوادار فکر نمی‌کنیم و به فکر بازی با تراکتور هستیم تا بتوانیم برنده باشیم.

سرمربی نساجی درباره داوری‌ دیدارهای تیمش در ۲ بازی اخیر که به ضرر نساجی بوده است، گفت: من سعی می‌کنم که دیگر درباره داوری صحبت نکنم اما بازی‌های اخیر، واقعا کمک‌ها باید سعی می‌کردند که به داور کمک کنند. بهتر است در خصوص داوری بعد از بازی صحبت کنم که نه تمرکز آقای راکی به هم بریزد و نه بازب به حاشیه برود و بتوانم دقیق‌تر درباره داوری صحبت کنم.

او در پایان درباره برخورد نساجی با فجرسپاسی در جام حذفی گفت: نساجی، قهرمان جام حذفی است و ما باید نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و جدی این مسابقات را پیگیری می‌کنیم تا موفقیت پارسال را تکرار کنیم.

مطهری: شناخت خوبی از تراکتور داریم/ شیری من را یاد سیدجلال می‌اندازد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 11 =