کد خبر : 316431
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
-

سردار سلیمانی نماد بصیرت و ولایت‌مداری است

سردار سلیمانی نماد بصیرت و ولایت‌مداری است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت بود، برلزوم بصیرت افزایی با بهره گیری از سیره عملی و نظری این شهید والامقام تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه خداوند متعال گاها برای خد صفت های ترکیبی بیان می کند همانند ان الله غفور رحیم و…، اظهار کرد: خداوند اهل تقوا اما سزاوار است ما تقوای خدا را داشته باشیم و از خدا بترسیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه ۲۰۳نهج البلاغه فرمودند:وَ أَخْرِجُوا مِنَ الدُّنْيَا قُلُوبَكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ تَخْرُجَ مِنْهَا أَبْدَانُكُمْ پيش از آنكه بدنهاتان را از دنيا بيرون برند، دلهايتان را از دنيا بيرون كنيد، افزود: برای داشتن مرگ آسان باید از یاد خدا غافل نشویم.

وی به روز نهم دی و حماسه مردمی ملت باصیرت ایران اسلامی در ۹دی سال ۸۸اشاره کرد و گفت: امراطوری رسانه ای دنیا تشییع باشکوه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر ایان به ویژه مازندران را تصویر نکردند اما در شایعه پراکنی و ایجاد تردید نسبت به انقلاب اسلامی پیشتازند.

محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یادو نام سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام ذوب در ولایت بود و همگان را به ولایتمداری توصیه می کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به خدمات ارزنده شهید سلیمانی سیالشهدای مقاومت در ایران و جبهه مقاومت، گفت: ملت ایران در تشییع این شهید والامقام یوم الله آفریدند و می طلبد ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی، نظامی و مدیریتی شهید سلیمانی تبیین و ترویج شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت بود، برلزوم بصیرت افزایی با بهره گیری از سیره عملی و نظری این شهید والامقام تاکید کرد.

محمدی لائینی به روز جهاد کشاورزی اشاره و ضمن تحسین اقدامات جهاد کشاورزی استان بر لزوم دانش بنیان شدن کشاورزی این خطه از شمال کشور تاکید کرد و خواستار استفاده از ماهواره برای برنامه ریزی جهت داشتن کشاورزی مطلوب شد.

وی به گلایه مندی باغداران و کشاورزان در بخش قیمت محصولات باغی و کشاورزی به ویژه برنج و مرکبات اشاره کرد و افزود: در حوزه تولید و توزیع نظارت و مدیریت شود.

محمدی لائینی به سالگرد آیت الله محمود نظری خادم الشریعه از علمای فقید استان مازندران اشاره کرد و گفت: این عالم فقید در ترویج غدیر اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که سیره عملی ایشان باید مورد الگو قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به روز بصیرت اشاره کرد و افزود:حماسه ۹دی بیانگر این که انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را به گونه ای ارتقا داده که مردم ما فتنه شناس هستند و حق و باطل را می‌شناسند به رغم جنگ رسانه‌ای وجود دارد برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت در میدان عمل هستند.

سردار سلیمانی نماد بصیرت و ولایت‌مداری است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + یک =