کد خبر : 316423
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران در حماسه ۹ دی نمایان شد

اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران در حماسه ۹ دی نمایان شد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در حماسه تاریخی نهم دی، اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران که در مکتب ولایت مطلقه، فقیه درس‌های آن را به خوبی آموخته نمایان شد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته بصیرت اظهار کرد: حماسه ۹دی جلوه گری مردم در خلق بصیرت بود که موجب شد تا غائله فتنه مزدوران بیگانه درسال ۸۸ برچیده شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در اغتشاشات مردم بصیرت خود را  در جدا کردن صف خود از فتنه جویان نشان دادند، افزود: فتنه ۸۸ درسی بود برای مردم با بصیرت ایران تا دشمنان را بیش از پیش بشناسند

محمدی لائینی در ادامه به اغتشاشات اخیر هم اشاره و خاطرنشان کرد: این اغتشاشات هم تا حدودی مثل همان فتنه ۸۸ بود که مردم با بصیرت خود این توطئه را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تشییع شهدا‌ی تازه تفحص در شهر‌های مازندران اشاره کرد و افزود: مردم مازندران در مراسم تشییع شهدا گل کاشتند و این درسی بزرگ برای دشمنان قسم خورده انقلاب بود.

وی اظهار داشت: در حماسه تاریخی نهم دی، اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران که در مکتب ولایت مطلقه، فقیه درس‌های آن را به خوبی آموخته نمایان شد.

امام جمعه ساری افزود: دشمنان غدار انقلاب اسلامی، کج اندیشان و بدخواهان و عوامل سرسپرده داخلی استکبار به مدد پروردگار نتوانستند نیات شوم خود را پیش ببرند و  در پرتو هدایت‌های عالمانه و روشنگرانه ناخدای کشتی انقلاب، خواب‌های آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی سرشار از حوادث و رویدادهای خاطره انگیری نظیر حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ بوده که در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورده است.

محمدی لائینی گفت: حماسه کم نظیر نهم دی صحنه تماشایی پیوند ناگسستنی مردم با بصیرت ایران اسلامی با رهبری امت بوده که با حضور هوشمندانه خود در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های معنوی، توطئه خطرناک و سهمگین استکبار جهانی ودنباله‌های داخلی آنان را خنثی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تضعیف نقطه اتصال مردم با ولایت فقیه، مهم‌ترین هدف دشمنان این مرز و بوم بوده که برنامه‌های جدی برای این مهم در نظر دارند، تصریح کرد:  دشمنان قسم خورده انقلاب در سال ۸۸ تلاش داشتند ماهیت انقلاب اسلامی ایران را به کلی تغییر دهند و تمام ظرفیت خود برای رسیدن به این هدف شوم را بکار گرفتند اما خوشبختانه با دور اندیشی مقام معظم رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه ایشان و بصیرت و اتحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، راه بجایی نبردند.

لائینی با بیان اینکه اگر جریان ۹ دی در کشور ایجاد نمی‌شد ماهیت انقلاب به طور کلی تغییر می‌کرد، یادآور شد: جریان ۹ دی سند افتخاری برای ایران اسلامی بوده و همه جریانات سیاسی باید در گرامی‌داشت و ماندگاری این روز مهم در تاریخ کشور تلاش کنند.

وی تضعیف نقطه اتصال ملت با ولایت را از برنامه‌های جدی دشمنان عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‎خواهد با این روش انقلاب اسلامی ایران را از مسیر متعالی خود منحرف کند که تاکنون با وجود رهبری معظم انقلاب و حضور هوشیارانه مردم با بصیرت در صحنه موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود نشده اند.

اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران در حماسه 9 دی نمایان شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =