کد خبر : 316271
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

عقب ماندگی مازندران در اجرای پروژه‌ها و احداث ساختمان‌های آموزشی

عقب ماندگی مازندران در اجرای پروژه‌ها و احداث ساختمان‌های آموزشی

استاندار مازندران با بیان اینکه برترین سرمایه اجتماعی این استان، کادر و مسئولان و معلمان آموزش و پرورش استان هستند؛ گفت: متاسفانه واقعا در حوزه ساختمانی و اجرای پروژه‌ها در مجموعه آموزش و پرورش دچار عقب ماندگی فراوانی هستیم.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی‌پور  در جلسه شورای آموزش پرورش استان مازندران که با حضور یوسف نوری وزیر آموزش پرورش، برگزار شد؛ اظهار کرد: هر استانی یک سرمایه و ارزش افزوده‌ای دارد، در استان مازندران برترین سرمایه اجتماعی ما، کادر و مسئولان و معلمان آموزش و پرورش استان هستند.

وی افزود: در عین حال که کادر معلمان و اموزش پرورش بزرگترین سرمایه و مایه مباهات ما هستند اما ظرفیت‌های بالایی را در این استان داریم که بنظر می‌رسد هنوز، آزاد نشده است.

استاندار مازندران، خطاب به وزیر آموزش و پروزش، بیان کرد: امیدوار هستیم که با برنامه‌هایی که در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار خود دارید استان مازندران را به عنوان یکی از بازوان اصلی خود در آموزش و پرورش ببینید.

نماینده عالی دولت در استان، تاکید کرد: واقعا در حوزه ساختمانی در مجموعه آموزش و پرورش دچار عقب ماندگی فراوانی هستیم و در واقع وقتی دانش‌آموزان ما همچنان در حال تحصیل در مدارسی هستند که در سال ۱۳۴۸ ساخته شده است باید وضعیت موجود را درک بفرمایید و بماند که در مناطق روستایی نیز جای کار بسیار فراوانی در این حوزه وجود دارد.

حسینی‌پور با اشاره به نقش موثر انجمن خیرین مدرسه ساز در پیشبرد پروژه‌های آموزشی استان، گفت: ما در بسیاری از پروژه‌ها ما به عنوان دولت از انجمن خیران مدرسه‌ساز، عقب هستیم و به طور مثال اگر قرار گذاشته شد که در پروژه‌ای ۵۰ درصد دولت و ۵۰ درصد انجمن خیرین مشارکت داشته باشند، انجمن کار خود را پیش برده است و در بخش دولتی کار ناتمام مانده است و حتی خیرین برای فعال کردن پروژه‌ها در بخش دولتی نیز ورود و کمک کار هستند.

وی عنوان کرد: انتظار ما از حضرتعالی آن است که تمهیداتی در نظر گرفته شود تا ما بتوانیم این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و به ویژه در مناطق گوناگون استان از جمله فریدونکنار بتوانیم عقب ماندگی‌ها را مرتفع کنیم.

عقب ماندگی مازندران در اجرای پروژه‌ها و احداث ساختمان‌های آموزشی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − دو =