کد خبر : 316182
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
-

ترفیع پایه عادی سالانه اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ منوط به فعالیت‌های بین المللی است

ترفیع پایه عادی سالانه اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ منوط به فعالیت‌های بین المللی است

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اهمیت فعالیت های بین المللی در ترفیع اساتید گفت: بر اساس تصویب هیات ریسه،‌کمیسیون دائمی هیات امنا و هیات امنای دانشگاه، ‌ترفیع پایه عادی سالانه اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ منوط به فعالیت های بین المللی است.

به گزارش عصرقائم، دکتر فرهاد دانشجو در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس بر اهمیت نقش فعالیت های بین المللی در ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه تأکید کرد.

دکتر دانشجو با اشاره به اهمیت فعالیت های بین المللی در ترفیع اساتید گفت: بر اساس تصویب هیات ریسه،‌کمیسیون دائمی هیات امنا و هیات امنای دانشگاه، ‌ترفیع پایه عادی سالانه اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ منوط به فعالیت های بین المللی است و لازم است اعضای هیات علمی در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان ساخت: سیاست های کشور در بحث عزت و سربلندی و حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی و حفظ شعائر انقلابی به صورت عملی در مناسبات بین المللی دانشگاه مورد توجه قرار می گیرد و لازم است تا همه روسای دانشکده ها و اعضای هیأت علمی، نظرات و دیدگاه های خود را برای برقراری بهتر و موثرتر ارتباطات بین المللی بیان کنند.

در این نشست دکتر علامه مدیر روابط علمی و بین المللی و واحد بین الملل دانشگاه تربیت مدرس، در ادامه بحث و بررسی عملکرد بین المللی دانشگاه خلاصه ای از فعالیت های این مدیریت طی یک سال اخیر که در نشست پیشین شورای دانشگاه ارائه شده بود،‌ بیان کرد و در ادامه اعضای شورا به بیان نظرات و سؤالات خود پرداختند. سپس دکتر علامه به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

ترفیع پایه عادی سالانه اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ منوط به فعالیت‌های بین المللی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 7 =