کد خبر : 316120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
-

حیدری: مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است

حیدری: مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است

نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد را خیانت به ملت دانست و گفت: متاسفانه بودجه استانی و ملی و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام اجرایی نشده است چه طور با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن را دارید؟

به گزارش عصرقائم، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: وضعیت موجود اقتصاد کشور به دلیل نابسامانی در حوزه مدیریت است مثلا وقت مجلس و دولت برای تصویب مجلس ۶ ماه گرفته می شود و در نهایت شاهد بی عدالتی در تخصیص هستیم.

وی ادامه داد: با گذشت ۷ ماه از ابلاغ قانون بودجه بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفا ۶ درصد تخصیص پیدا کرده یعنی عملا بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است، با این شرایط چرا به دنبال تصویب بودجه ۱۴۰۲ هستیم؟ متاسفانه بودجه استانی و ملی و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام اجرایی نشده است چه طور با با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن دارید؟

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: عامل دیگر شرایط نابسامان اقتصادی کنونی خود مجلس است؛ مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد، خیانت به ملت است و چرا این افراد را تشویق می کنیم؟ متاسفانه با احساس تکلیف ها، اقتصاد و اشتغال و اعتماد به نظام و کشور را نابود کرده ایم. مقام معظم رهبری در این باره چندین بار به مجلس و دولت تذکر داده اند آیا ما عمل کرده‌ایم؟

حیدری: مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + یازده =