کد خبر : 315973
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
-

نشست کمیته ملی المپیک با ۲ فدراسیون در زمینه بازی‌های آسیایی هانگژو

نشست کمیته ملی المپیک با ۲ فدراسیون در زمینه بازی‌های آسیایی هانگژو

کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تیراندازی و سه‌گانه در مورد بازی‌های آسیایی هانگژو نشست برگزار کرد.

به گزارش عصرقائم، در ادامه برگزاری نخستین دور از نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی  ۲۰۲۲ هانگژو، شنبه (سوم دی) به طور مجزا با فدراسیون‌های تیراندازی و سه گانه نشست برگزار شد.

نشست‌های فوق با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو، نصرالله سجادی مشاور رییس، فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته، پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، رغبتی مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش، مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی  و مهدی گودرزی رییس و  محسن حمیدی دبیر فدراسیون سه گانه و جمعی از مدیران کمیته بطور مجزا برگزار شد.

در ابتدا هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی فوق بررسی وضعیت فدراسیون‌های کاندیدا اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو و چگونگی شرایط، امکانات، اردوها و دغدغه‌های مسئولان فدراسیون و کادر فنی است تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در حد توان بتوانند جهت برطرف کردن آنها اقدام کند.

سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو تصریح کرد: هدف ما اعزام کاروانی کیفی به این بازی‌هاست و با تمام توان در کنار فدراسیون‌های اعزامی خواهیم بود تا این عزیزان دغدغه‌ای در برگزاری اردوها و آماده‌سازی نفرات خود نداشته باشند، تحت نظر  و حمایت مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک باشند و در خصوص اردوها و تورنمنت‌های برون مرزی بررسی‌های لازم و تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.

در ادامه مهدی گودرزی رییس فدراسیون سه گانه  و عضو هیات اجرایی کمیته ضمن ارائه برنامه‌های خود برای آماده سازی تیم ملی تصریح کرد: اگر چه ممکن است ملی‌پوشان سه گانه شانس کمی برای کسب سکو داشته باشند اما حضور  آنها در بازی‌های آسیایی انگیزه‌شان را دو چندان کرده و باعث رشد و ارتقا  این رشته می‌شود. انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی نسبت به  سه گانه داشته باشند.

مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی هم ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت و کمیته ملی المپیک برنامه جامعی از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه زنان و مردان تا آستانه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی  ارائه داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضربهترین مربیان را برای هدایت تیم‌های ملی تیراندازی در نظر گرفته‌ایم و اوایل سال آینده رقابت‌های جام جهانی باکو را داریم که تقریبا ترکیب نهایی نفرات اعزامی  به هانگژو مشخص می‌شود اما اگر از سوی وزارت و کمیته حمایت بیشتری شویم، می‌توانیم مربیان طراز اول را به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: مشکل فشنگ ملی‌پوشان ما پا برجاست. بنابراین اگر با حمایت مسئولان راهی اردوی آلمان شویم خیلی برای ملی‌پوشان تیراندازی مفید خواهد بود و تاثیر بسزایی در نتیجه‌گیری آنها در هانگژو خواهد داشت.

در خاتمه مقرر شد تا مشکل فشنگ تیم ملی تیراندازی در نشست  و تفاهم‌نامه مشترک وزیر ورزش و وزیر دفاع مورد برسی و حل و فصل گردد.

کمیته ملی المپیک در راستای نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های کاندیدا اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون با فدراسیون‌های تنیس روی میز، بسکتبال، اسکواش، ووشو، کبدی و تکواندو برگزار کرده است.

در نشست امروز محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین‌الملل، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاج قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی، کوهی  و مسعودی هم حضور داشتند.

 نشست کمیته ملی المپیک با ۲ فدراسیون در زمینه بازی‌های آسیایی هانگژو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =