کد خبر : 315554
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

تا دقیقه ۳۰؛ استقلال یک – پرسپولیس یک

تا دقیقه ۳۰؛ استقلال یک – پرسپولیس یک

داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

شهرآورد نود و نهم پایتخت بدون حضور هواداران برگزار شده است.

استقلال یک – پرسپولیس یک

گل‌ها: گئورگی گولسیانی در دقیقه ۱۶ برای پرسپولیس و روزبه چشمی در دقیقه ۳۰

کارت زرد: سعید مهری از استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه.

موقعیت‌های حساس

– در دقیقه ۷ اولین موقعیت بازی ایجاد شد که شوت محمد محبی به سمت دروازه بیرانوند توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت. استقلالی‌ها برخلاف نظر داور، اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

– گل: گئورگی گولسیانی در دقیقه ۱۶ روی ارسال ترابی دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه حسینی خروج ناموفقی از دروازه داشت.

– در دقیقه ۲۰ ارسال امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه در موقعیت بسیار خوبی به ترابی رسید اما ضربه او با فاصله خیلی کم به بیرون رفت.

– در دقیقه ۲۳ ارسال جعفر سلمانی به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر عجیب مطهری همراه بود که به جای ورود به دروازه بیرانوند، به سمت بیرون دفع شد.

– در دقیقه ۲۹ ارسال بلند حردانی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس در بهترین حالت به مطهری رسید اما ضربه سر شیرجه‌ای او بدون مزاحمت هیچ بازیکنی به بیرون رفت.

– گل: در دقیقه ۳۰ ارسال جعفر سلمانی به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر روزبه چشمی وارد دروازه پرسپولیس شد و بیرانوند هیچ واکنشی به این ضربه نداشت.

تا دقیقه ۳۰؛ استقلال یک - پرسپولیس یک/ چشمی بازی را مساوی کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 19 =