کد خبر : 315430
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
-

بازدید پوتین از ستاد مشترک نیروهای دخیل در جنگ اوکراین

بازدید پوتین از ستاد مشترک نیروهای دخیل در جنگ اوکراین

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، از بازدید ولادیمیر پوتین از ستاد مشترک تمام ارگان‌های نظامی این کشور که در عملیات روسیه در اوکراین دخیل هستند، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز جمعه به ستاد مشترک تمام شاخه‌های نظامی دخیل در عملیات نظامی ویژه روسیه رفت.»

پسکوف گفت: «رئیس کشور کار این ستادها را بررسی کرد، در مورد پیشرفت عملیات ویژه نظامی مطلع شد و کنفرانس و جلسات جداگانه‌ای با فرماندهان برگزار کرد.»

از ۲۴ فوریه، جنگ روسیه با اوکراین آغاز شده است. در تازه‌ترین تحولات، پس از آن که روز جمعه روسیه چندین نیروگاه برق اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد، خارکیف، دومین شهر بزرگ این کشور برای ساعت‌ها در خاموشی فرو رفت و مقام‌های آن از آسیب وسیع به تاسیسات برق این شهر خبر دادند.

مقام‌های محلی در اوکراین می‌گویند که دست‌کم ۹ نیروگاه برق طی ۷۶ حمله موشکی و پهپادی که روز جمعه از سوی روسیه صورت گرفت، هدف قرار گرفته و آسیب دیده‌اند. گرچه در خارکیف حوالی بعد از ظهر برق حدود ۵۵ درصد خانه‌ها وصل شد اما شهردار این شهر بزرگ گفته خسارات وارد شده به تاسیسات زیربنایی «عمده و اساسی» است.

بازدید پوتین از ستاد مشترک نیروهای دخیل در جنگ اوکراین
آرشیوی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 4 =