کد خبر : 315342
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
-

پدر شهید «سیدمجتبی علمدار» آسمانی شد+پیام تسلیت سپاه کربلا

پدر شهید «سیدمجتبی علمدار» آسمانی شد+پیام تسلیت سپاه کربلا

«سید رمضان علمدار» پدر شهید «سید مجتبی علمدار» امروز (جمعه) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش عصرقائم، «سید رمضان علمدار» پدر شهید «سید مجتبی علمدار» صبح امروز (جمعه) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این پدر شهید متعاقبا اعلام می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیامی درگذشت پدر شهید سیدمجتبی علمدار را تسلیت گفتند.متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم «سید رمضان علمدار» پدر بزرگوار عارف شهید «سید مجتبی علمدار» شهیدی که الگو و سمبل دلدادگی جوانان مازندران در فرهنگ و ایثار و شهادت است، موجب تاسف و تأثر گردید.

پدران شهدا، اسوه‌های ایثار و استقامت و الگو‌های درخشان حیات معنوی و صداقت هستند که در راه رضای خداوند متعال فرزندان عزیز خویش را که بهترین سرمایه عمرشان است در راه خدمت خالصانه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

اینجانبان مصیبت وارده را به خانواده معزز علمدار و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل مسئلت داریم.

«سید مجتبی علمدار» در اوایل دیماه سال ۱۳۷۸ به دلیل جراحات شیمیایی در قسمت «ایزوله» بیمارستان بستری شد و در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۷۸ هنگام اذان مغرب بعد از یک هفته بیهوشی کامل چشم گشود و شهادتین را زمزمه کرد و بعد به شهادت رسید.

پدر شهید «سیدمجتبی علمدار» آسمانی شد+پیام تسلیت سپاه کربلا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =