کد خبر : 315173
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
-

کاهش ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی به دلیل مشکلات مالی

کاهش ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی به دلیل مشکلات مالی

دبیر فدراسیون پیوند اعضا از کاهش تعداد ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی ایتالیا به دلیل نبود منابع مالی کافی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محسن موسوی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی پیوند اعضا که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود قرار بود همانند دوره قبل با ۴۵ ورزشکار در ۱۱ رشته ورزشی دوومیدانی، تنیس روی میز، تنیس، شنا، گلف، پتانک، بولینگ چمنی، بدمینتون، دوچرخه سواری، اسکواش و دارت شرکت کنیم که به دلیل کمبود منابع مالی مجبور شدیم تعداد نفرات اعزامی را کاهش دهیم و با ۲۶ ورزشکار عازم این مسابقات شویم.

وی میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اعزام این تعداد ورزشکار به مسابقات جهانی ایتالیا را چیزی حدود ۱۰ میلیارد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توانسته‌ایم شرایط اعزام ۲۶ ورزشکار به مسابقات جهانی ایتالیا را فراهم کنیم، البته تلاش اعزام نفرات بیشتر به این مسابقات بود که متاسفانه کمبود منابع مالی سبب شد تا نتوانیم ورزشکاران بیشتری را به ایتالیا اعزام کنیم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص، گفت: دوره قبل که این مسابقات در انگلیس برگزار شد با ۴۵ ورزشکار در ۱۳ رشته ورزشی موفق به کسب عنوان سومی شدیم، این دوره نیز هر چند تعداد ورزشکاران کاهش پیدا کرده و شرایط سختی داریم، اما تلاش تکرار عنوان سومی دوره قبل است.

موسوی درباره وضعیت ورزشکاران پیوند اعضا برای شرکت در مسابقات جهانی، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی فدراسیون، در هر رشته تنها موفق به برگزاری ۳ اردو شدیم، البته اردوهای آماده‌سازی بدون وقفه و به طور منظم در حال برگزاری است و ورزشکاران اعزامی از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند.

وی در پایان با بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت سایر تیم های خارجی در مسابقات جهانی، تصریح کرد: در ۴ سال گذشته چون هیچ اعزام برون مرزی نداشتیم و اردوها تعطیل بود، اطلاعی از وضعیت سایر تیم‌های شرکت کننده نداریم و واقعا نمی‌دانیم در آنجا شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

کاهش ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی به دلیل مشکلات مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =