کد خبر : 315103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

زنگِ مهربانی

زنگِ مهربانی

یک مجموعه آموزشی در ساری توانسته با نگاه نیک اندیش خود گامی در جهت کمک رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بردارند و سعی بر تامین نیازهای مادی و اولیه آموزشی این کودکان و حل برخی از مشکلات آنان دارند.

به گزارش عصرقائم، اهمیت کمک رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به حدی است که خداوند بعد از بیان اصولی مانند ایمان به روز جزا و قرآن و پیامبران آن را ذکر می کند و کمک به ایتام و نیازمندان را از لزوم داشتن ایمان می داند.

کودکانی که به محبت و دوست داشته شدن عاشقانه نیاز دارند و آموزش به این کودکان فرصتی است برای عشق ورزی.

فرصتی مغتنم تا مردم نوع دوست و نیک اندیش هم با دستان پر مهر و با سخاوت خویش، گل های لبخندی بر چهره دانش آموزان یتیم و بدسرپرست  نشانده و آنها را در عرصه تعلیم و تربیت یاری دهند. امروز برخی از دانش آموزان نیازمند در ساری زیر چتر حمایت خیرین با خیال راحت و فارغ از دغدغه های معیشتی گام به راهی برای کسب و علم دانش می گذارند تا آینده این مملکت را رقم بزنند.

خوشابحال خیرین و مردم نیک اندیشی  که از این فرصت مغتنم استفاده کرده و با کمک هایی حتی اندک لبخند را جایگزین اشک می کند

امروز هم مجموعه آموزشی غیردولتی کیمیای علم در ساری توانسته با نگاه نیک اندیش خود  گامی در جهت کمک رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بردارند و سعی بر تامین نیازهای مادی و اولیه آموزشی این کودکان و حل برخی از مشکلات آنان دارند.

براستی اگر برای آموزش این چنین کودکانی هزینه نکنیم در آینده تاوان آنرا برای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب های اجتماعی  باید بپردازیم.

دانش آموزان، بدون تردید آینده سازان این مرز و بوم هستند و نقش تعیین کننده در آینده این مملکت خواهند داشت و کمک به تحصیل و رفاه حال آنان از جهت اجتماعی برای سلامت جامعه و از نظر معنوی نیز کاری انسانی و ماندگار است که خیرین در این مسیر همیشه پیشگام هستند .

زنگِ مهربانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 20 =