کد خبر : 315116
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

ژیرو: می‌دانستم گل می‌زنم

ژیرو: می‌دانستم گل می‌زنم

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از گل زدن و پیروزی برابر انگلیس خوشحال است. او می‌گوید پیش می کرد که در این بازی گلزنی کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه برای دومین دوره پیاپی به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد. فرانسه در یک چهارم نهایی با نتیجه دو بر یک برابر انگلیس به پیروزی دست پیدا کرد و حریف مراکش شد.

اولیویه ژیرو در این بازی هم درخشید و توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

او بعد از بازی گفت: این غیر عادی است. در خط دفاعی بسیار خوب بودیم. این پیروزی من را به یاد پیروزی برابر بلژیک در سال ۲۰۱۸ انداخت. دو ضربه پنالتی به حریف دادیم با این حال توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و این نشان می دهد که ما تیم خطرناک و خوب هستیم.

ژیرو ادامه داد: می دانستم که در این بازی گلزنی می کنم. گریزمان پاس زیبایی به من داد و من هم آن رابه گل تبدیل کردم. او برای تیم بسیار خوب است.

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه در پایان گفت: بازی بزرگی بود. انگلیس از بهترین تیم های جام بود. بازی بسیار خوبی را برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را خلق کردیم و در نهایت دو گل زدیم و همین برای پیروزی کافی بود. می خواستیم در ضد حملات بسیار خوب باشیم. من به این تیم افتخار می‌کنم و به قهرمانی و رسیدن به بالاترین نقطه فکر می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال فرانسه باوجود آنکه بازیکنان زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

ژیرو: می‌دانستم گل می‌زنم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 16 =