کد خبر : 314652
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
-

مازندرانی‌ها ۲۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مازندرانی‌ها ۲۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی های نیکوکار در ۸ ماه سال جاری ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش عصرقائم، احمد سعادت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد  افزایش داشته و بخش از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته  امداد مازندران تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در بخش های درمانی، فرهنگی، عمرانی ،جهیزیه ،معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و… برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود .

وی بیان داشت :در مازندران ۳۶۷۹۵۰ صندوق صدقات اعم از صنادیق خانگی ،اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۹ درصد است.

سعادت به  پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره و بیان کرد: بستر سازی و اجرای کد (Qr ) برای مشترکین  صدقات در استان انجام شده و تا کنون ۲۶۰ هزار مشترک صدقات  به این طرح پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های  مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد (Qr) اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

وی بیان کرد: این روش یکی از راه های پرداخت صدقه در کنار سایر روشها است و از مزایای آن می‌توان به راحت تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در  هر زمان و مکان و تصریح در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

مازندرانی‌ها ۲۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 13 =