کد خبر : 314698
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
-

توضیحات تهیه‌کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال

توضیحات تهیه‌کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال

تهیه‌کننده سریال طنز «جزر و مد» توضیحاتی را درباره‌ی دلایل اصلی حذفیات انجام‌شده در سریال ارائه و در عین حال تاکید کرد که این حذفیات به دلیل ریتم سریع کار اتفاق افتاده و مساله تسویه حساب شخصی مطرح نبوده است.

به گزارش عصرقائم، پیشتر علی عبدالعلی‌زاده ـ کارگردان سریال در حال پخش «جزر و مد» ـ نسبت به آنچه «سانسورهای بی‌حد و اندازه این مجموعه» بدون اطلاع وی عنوان کرده، واکنش نشان داده و گفته بود، اختلاف تهیه‌کننده سریال با مدیران بالادستی منجر به این اتفاق شده است.

حالا محسن توکل‌فرد، تهیه‌کننده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی دلایل حذف سریال در حال پخش «جزر و مد»، می گوید: به عنوان تهیه‌کننده به خاطر برخی بدعهدی‌ها و مشکلات پیش‌آمده در این پروژه بسیار ناراحتم اما این ناراحتی ربطی به این حذفیات سریال نداشته است. سه یا چهار سال از عمرمان را برای این پروژه بلاتکلیف گذراندیم و واقعاً ناراحتم اما باید حق را بگویم. این اتفاق اصلاً به خاطر تسویه‌حساب شخصی و یا مشکلات محتوایی نبوده، فقط از ما خواسته شد که ریتم کار سریع‌تر شود تا مخاطب خسته نشود.

وی در ادامه تاکید می‌کند: معاونت امور استان‌های صداوسیما از سریال «جزر و مد» راضی است، مخاطبان هم نسبتاً رضایت دارند و مدیران بالادستی هم همین‌طور. این کار با یک بودجه بسیار اندک ساخته شد؛ درواقع با یک پنجم بودجه سریال‌های مرسومی که در تهران تولید می‌شود؛ ولی با این حال آقای عبدالعلی‌زاده معتقد است با این ریتم سریع، کیفیت سریال لطمه خورده است.

توکل‌فرد همچنین یادآور شد: مصوبه ما برای هر قسمت از سریال ۴۰ دقیقه بوده است ولی برخی قسمت‌ها به ۴۸ دقیقه هم رسیده است. ما یک کار طنز ساختیم که نه بوی سیاست می‌دهد نه اختلاس پس سانسورِ به قصد، هیچ معنایی ندارد.

تهیه‌کننده «جزر و مد» بار دیگر تاکید کرد: الان هم من واقعا دوست دارم پخش کارمان با آرامش به پایان برسد چون خیلی برایش سختی کشیدیم. «جزر و مد» حدود چهار سال از زندگی همه ما را تحت شعاع خود قرار داد ولی نمی‌توانم پا روی حق بگذارم و بگویم مشکلات شخصی با من داشتند، خیر. آقای عبدالعلی‌زاده حکم برادر بزرگتر ما را دارند و برایم عزیز هستند اما نباید از صحبت‌های من ناراحت شود چون من در عین حالی که می‌گویم خودم هم ناراحتم ولی باید حقیقت را بگویم که داستان به هیچ عنوان سانسور محتوایی و تسویه حساب شخصی نبوده است. ممکن است کلمه‌ای برای شأن تلویزیون حذف شده باشد اما کلیت داستان به خاطر ریتم کار اتفاق افتاده است.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: به نوبه خود از مدیران شبکه دو سیما به خاطر اعتمادی که به ما داشتند تا یک سریال استانی را به ثمر برسانیم، تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله مدیران سراسری همچنان اعتمادشان را از هنرمندان استانی سلب نکنند و این دریچه را باز بگذارند تا هنرمندان هنرشان را به شکل فراگیر گسترش بدهند.

توضیحات تهیه‌کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =