کد خبر : 313567
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

منصوری: نتیجه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را به مردم اطلاع می دهیم

منصوری: نتیجه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را به مردم اطلاع می دهیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بخش هایی از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور که به نتیجه رسیده است را در برهه های مختلف به استحضار مردم تحت عنوان خبر خوب می رسانیم.

به گزارش عصرقائم، محسن منصوری در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت فردا خدمت مردم شهرستان اسلامشهر خواهند بود. ما سعی می کنیم بخش هایی از مصوبات سفرهای استانی که به نتیجه رسیده است را در برهه های مختلف به استحضار مردم تحت عنوان خبر خوب برسانیم.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی رئیس جمهور گره گشایی های بزرگی اتفاق افتاده و پروژه های خیلی خوبی به نتیجه رسیده است. ابتدای سال رئیس جمهور سفر به پردیس و بومهن داشتند و دستور دادند بیمارستان الغدیر بومهن در شش ماه به بهره برداری برسد که امروز این بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی به بهره برداری رسیده و به زودی افتتاح می شود. فاز اول بیمارستان ۳۶۷ تخت خوابی رازی ایلام به بهر برداری رسیده است. فاز اول وزه ۱۰۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک در تهران افتتاح شد و در دهه فجر کامل افتتاح می شود.

منصوری خاطر نشان کرد: برای تقویت محور تراتزیتی غرب کشور، بخشی از بزرگراه کامیاران به کرمانشاه که از مطالبات مردم بوده و در مصوبات سفر رئیس جمهور بود، به بهره برداری رسید که نقش مهمی در کاهش ترافیک این مسیر دارد.

منصوری: نتیجه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را به مردم اطلاع می دهیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 5 =