کد خبر : 313338
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات در شهرستان ری

دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات، دستگیری عوامل نزاع و درگیری و سارق میلیاردی پل‌های آهنی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به مهم‌ترین پرونده‌های پلیس شهرستان ری، از دستگیری دو تن از لیدرهای اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلال‌گران نظم عمومی که با سوء استفاده و سوار شدن بر موج اعتراضات مردم اقدام به تخریب و آتش‌زدن سازمان‌یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی کردند، ماموران عملیات پلیس اطلاعات این فرماندهی موفق شدند هویت و محل حضور ۲ نفر از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در شهر ری را شناسایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری هر دو متهم اظهار کرد: پس از انجام هماهنگی‌های قانونی ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی به محل مورد نظر رفتند و با انجام عملیات‌های مجزا، هر دو متهم را دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک پلیس، به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم برای اخلال در نظم عمومی معترف شدند. همچنین متهمان به دادسرا معرفی شدند و با هماهنگی قانونی بررسی‌ها برای دستگیری سایر همدستان متهمان، ادامه دارد.

عاملان نزاع و درگیری در کهریزک دستگیر شدند

جلیلیان در ادامه با اشاره به دستگیری عوامل نزاع در منطقه کهریزک گفت: پس از وقوع نزاع دسته جمعی، ماموران کلانتری این محل اقدام به شناسایی و دستگیری عاملان درگیری در این محل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، افزود: پس از بررسی‌های اطلاعاتی پلیس، هویت و محل اختفاء متهمان شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قانونی، هر پنج نفر که از عوامل این درگیری بودند، طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه این افراد شش قبضه سلاح سرد از جمله قمه و چاقو کشف شد. در ادامه متهمان به همراه سلاح‌های مکشوفه به کلانتری انتقال یافتند و پس از اتمام بررسی‌ها و تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

دستگیری سارقی که تجهیزات شهری را به قیمت میلیاردی می‌فروخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق میلیاردی گفت: پس از دریافت اطلاعات و گزارش مردمی درباره سرقت پل‌های آهنی محدوده قیامدشت، بررسی این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری ۱۷۴ قیامدشت پس از مطمئن‌ شدن از صحت پرونده با بررسی سرنخ‌ها و پایش‌های تصویری سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ماموران تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت با شناسایی پیک جرائم در محل‌های جرم خیز سارق را در جریان سرقت رویت کردند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به اعترافات متهم گفت: در بررسی‌های انجام‌شده، سارق علاوه بر اعتراف به جرم خود به چندین فقره سرقت معابر به ارزش پنج میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده، وی به دادسرا منتقل شد.

دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات در شهرستان ری/ سارق میلیاردی پل‌های آهنی دستگیر شد
عکس تزیینی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =