کد خبر : 313136
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
-

دانش‌آموزان با علم و بصیرت خود دشمنان را ناامید کردند

دانش‌آموزان با علم و بصیرت خود دشمنان را ناامید کردند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: دانش‌آموزان با بصیرت و آگاهی، روحیه انقلابی، تکیه بر سلاح علم و ایمان بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره شهدای دانش آموز در تکیه بالا شهر سورک شهرستان میاندورود با اشاره به تعداد شهدای دانش آموز دفاع مقدس، اظهار کرد: شهید فهمیده یک نمونه از شهدای دانش آموز است که با وجود سن کم داشتن دارای بینش و معرفت و بصیرت بالایی بودند.

وی افزود: شهدا معرفت دینی و اخلاقی داشتند و همین معرفت و تربیت دینی باعث شد که مسیر درست را بشناسند و انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به بی بصیرتی و خیانت عده ای در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شدند هیچ یک اهل نماز نبودند و مشروب مصرف می کردند و به خیابان ها می آمدند.

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز تمام کشور جبهه است و آشوب‌گران هر از چندگاهی مثل دزد می آیند یک جایی را خراب می کنند و می روند، دشمنان می خواهند از دانش آموز و دانشجو ما چنین آدم هایی درست کنند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان باید مثل شهید حسین فهمیده باشید نه اینکه شهد شوید بلکه مثل شهید زندگی کنید چون ما به شما آینده سازان کشور نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: آموزش و پرورش باید فرهنگ دینی و قرآنی را آموزش دهد چون تربیت دینی شما دانش آموزان را از فسادها، آسیب ها و کج روی ها دور و به سوی راه راست هدایت می کند.

دانش‌آموزان با علم و بصیرت خود دشمنان را ناامید کردند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 15 =