کد خبر : 313046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تولید محتواهای مناسب با استفاده از زندگینامه و وصیت نامه‌های شهدای منتسب به خانواده استانداری از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، محمود مقامی با اشاره به راه اندازی قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی توضیح داد: این قرارگاه حسب دستور استاندار تشکیل خواهد شد و مبنای فعالیتش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور استاندار  خراسان جنوبی در امور روابط عمومی گفت: داشتن نگاه انقلابی و جهادی در امور محوله نیز از تأکیدات این قرارگاه است. در این قرارگاه با فعال شدن چندین کمیته شامل کمیته‌های علمی- پژوهشی، رسانه، پشتیبانی و غیره تا هفته دفاع مقدس سال آینده، برنامه‌های جامعی در راستای حفظ کرامت و شأن ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین خواهد شد.

مقامی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: تولید محتواهای مناسب با استفاده از زندگینامه و وصیت نامه‌های شهدای منتسب به خانواده استانداری از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه خواهد بود.

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره ۵۰ شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان خراسان جنوبی کمترین اقدام در راستای تجلیل جایگاه شهدا بود.

قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =