کد خبر : 313031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
-

ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات

ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تقویت شبکه ملی اطلاعات شد و آن را ابزار مهم فرهنگی نیاز روز دانست.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی، اظهار کرد: بررسی گزارشات فرهنگی میدانی به دو دیدگاه اولا دیدگاهی که ایجاد ترس و نگرانی میکند و دیدگاه دیگری که مسائل به آن شکل که بیان شده نیست اشاره دارد.

وی افزود: ما باید حس و انگیزه کار پیدا کنیم و آن را جدی بگیریم، به گفته سردار شهید سلیمانی ما ملت امام حسینیم، دشمن امروز با تمام قوا وارد عمل شده، بیش از ۲۷۰ کانال فارسی زبان و غیره افرادی را در اغتشاشات به میدان آورده است، از آن طرف در یک راهپیمایی ۱۳ آبان آن هم بدون در دست داشتن فضای رسانه ای قدرتمند دیدید که چه حماسه باشکوهی رقم خورد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه نباید خیلی ظواهر را ملاک قرار بدهیم، عنوان کرد: تحلیل اربابان آشوبگران این است که آنها تیرشان به سنگ خورده است و هیچ همراهی‌ای از مردم ندیدند که این نشان از هوشیاری و بیداری مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تمام جنگ‌های ترکیبی واکنش ضربه‌ای است که انقلاب اسلامی به منافع استکبار در دنیا وارد کرده است، این سیاست جمهوری در کل منطقه پیاده شده این نفوذ سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیاست که تلاش‌ها و دست و پا زدن های دشمن را در پی داشته که هیچ جوابی هم ندارد، برد با جمهوری اسلامی است، فطرت مردم اینجاست گرچه ممکن است صورت جای دیگری باشد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اما از آنطرف هم خطر آمریکا جدی است و اگر یک لحظه غفلت کنیم نابود خواهیم شد، همچنین اگر مسئولان ما کارشان را درست انجام بدهند مملکت آباد خواهد شد، مشکل بعضا از دشمنان نه بلکه از دوستان است.

این مسئول ادامه داد: ما شاهد یک نفوذ در نهادها و دستگاه‌ها هستیم برخی از اینها کار خودشان را درست انجام نمی‌دهند، ما با همین عده و رسانه چون بر فطرت مردم قرار داریم قطعا پیش خواهیم رفت و سیاست دشمن زمین خواهد خورد و ملت ما پیروز است.

وی در پایان اذعان داشت: تشویق به خرید بازی‌های رایانه‌ای ملی باید در دستور کار قرار بگیرد؛ اما گاه ما خودمان عمدا به برنامه‌های داخلی امکانات نمی‌دهیم که اگر کسی وارد شد سرخورده شود، بحث فقط صیانت از فضای مجازی نیست بلکه تقویت شبکه ملی اطلاعات است.

ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات/ضربه‌ سنگین انقلاب اسلامی به منافع استکبار در جنگ‌های ترکیبی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 3 =