کد خبر : 312728
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
-

شکستی دیگر برای “امپراتوری دروغ” این‌بار در آمل

شکستی دیگر برای “امپراتوری دروغ” این‌بار در آمل

پس از تلاش چند باره رسانه های معاند و ضد انقلاب که در طی هفته های گذشته در مورد پروژه کشته‌سازی در شهرهای مازندران شکل گرفت این بار شهرستان آمل هدف رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، کمی بیش از یک‌ماه از فعالیت «کارخانه تولید دروغ» در اغتشاشات اخیر می‌گذرد. کارخانه‌ای که با همه توان کوشید با تولید محصولاتی با لفافی از دقت و صحت، آتش‌بیار معرکه‌ ناامنی در کشور شود و مردم را با فریب به خیابان‌ها بکشد تا شعار «کار نظام تمومه» را عینیت ببخشد. با این حال، با فرو نشستن غبار فریب و آشکار شدن حقیقت، بخشی از مخاطبان امپراتوری دروغ که در روزهای نخست «مسخ انقلاب ماهواره‌ای» شده بودند، اعتمادشان به اخبار «ستاد رسانه‌ای اغتشاش» رنگ باخت.

طرح کشته‌سازی رسانه‌های معاند، با مرگ مهسا امینی شروع و تا به امروز هر سوژه ای را بکار میگیرند تا نقشه شومشان را عملی کنند، این بار هم قرعه نقشه های پلیدشان به دختر آملی رسید که بر اثر خودکشی فوت کرده بود.

امان از افکاری که حتی به دختر ۱۷ ساله هم رحم نمی کند، اما با وجود اینکه تیرهایشان به خطا می رود و دستشان از دروغ های که بارها تکرار کرده اند رو شده است، باز هم سناریوی جدیدی ساخته اند.

پس از تلاش چند باره رسانه های معاند و ضد انقلاب که در طی هفته های گذشته در مورد پروژه کشته سازی در شهرهای استان شکل گرفت این بار شهرستان آمل هدف رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت.

در پی فوت دختری جوان به نام مرحومه سیده محدثه جان براری معروف به مهدیس حسینی ۱۷ ساله اهل و ساکن شهرستان آمل در روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه سال جاری ، شبکه های اجتماعی معاند نظام در یک سناریوی نخ نما این مرحومه را کشته اغتشاشات اخیر شهرستان آمل اعلام کردند.

برابر اظهارات مادر این دختر جوان، مرحومه دارای سابقه مصرف قرص های ترامادول و متادون بوده و در منزلش فوت کرد.

همین فوت زمینه و دستاویزی برای رسانه های ضد انقلاب که این روزها با شکست های مختلف پروژه کشته سازی در سراسر کشور مواجه هستند را به وجود آورد تا با ایجاد پروژه جدید کشته سازی در استان زمینه ایجاد اغتشاشات جدیدی را در شهرستان آمل فراهم آورند که مانند دفعات قبل با شکست مواجه گردیدند.

خانم میرزایی مادر “محدثه جان براری” دختر ۱۷ ساله آملی در گفت و گویی بیان کرد: هنگامی که به خانه برگشتم دخترم را با دهن پر از کف و خون از بینی دیدم.

وی با بیان این که دخترم معروف  به “مهدیس حسینی” بوده است، توضیح داد که شب قبل از خودکشی شخصی به نام ر- م ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دخترم را بیرون برده است و همسایه ها دیده اند که دخترم ساعت هشت و نیم صبح فردا به منزل آمد.

مادر این دختر ادامه داد: طبق مشاهدات و اظهارات پسر همسایه، ساعت ۱۱ صبح  ( ر – م )  با ماشینش در داخل کوچه دیده شده است.

مادر این دختر آملی در ادامه بیان کرد: پسر صاحبخانه دید که ساعت ۱۷ همین نفر با حالت نگران با سرعت بالا از کوچه بیرون رفت. صاحبخانه ما نیز ورود این آقا را در داخل منزل دیده و خروجش را تایید کرد.

وی درباره حضورش به منزل و مواجه شدن با جنازه دخترش توضیح داد: من ساعت حدود  ۲۱ به منزل آمده ام، درب ورودی خانه باز و پنکه روشن بود، دخترم دراز کشیده و به نظر خواب بود و من فکر کردم طبق معمول با من شوخی می کند ولی دیدم دهنش کف کرده و از بینی اش خون آمده است؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و زمانی که تکنسین اورژانس حضور یافت اعلام کردند که دخترت سه تا چهار ساعت پیش در اثر مصرف قرص فوت کرده است. 

شکستی دیگر برای "امپراتوری دروغ" این‌بار در آمل/بازی تکراری ضدانقلاب با دومینوی کشته‌سازی!


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =