کد خبر : 312525
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
-

ژاوی: جام جهانی قطر تاریخی می‌شود

ژاوی: جام جهانی قطر تاریخی می‌شود

سرمربی آبی اناری ها تاکید کرد که قطر به خوبی جام‌جهانی را میزبانی خواهد کرد. او قرار است که برای دیدن رقابت های جام جهانی راهی قطر شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از الوطن، تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها ۱۲ روز دیگر باقی مانده است. بسیاری براین باور هستند که قطر میزبانی بسیار خوبی خواهد داشت و این به خاطر امکانات و زیر ساخت‌های بسیار خوبی است که این کشور دارد.

ژاوی یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال جهان است که شناخت بسیار خوبی از فوتبال قطر دارد و براین باور است که جام جهانی به خوبی برگزار خواهد شد.

او گفت: من شناخت بسیار خوبی از کشور قطر دارم. این کشور را مانند خانه خود می دانم. وقتی در السد بازی می کردم احساسم این بود که در خانه خودم هستم. به نظرم باتوجه به امکاناتی که قطر دارد جام‌جهانی ۲۰۲۲ تاریخ ساز خواهد بود.

ژاوی درباره سفر به قطر گفت: تلاش می‌کنم که برای دیدن بعضی از بازی‌ها به ویژه بازی های اسپانیا و قطر راهی این کشور شوم.

بارسلونا با هدایت ژاوی در فصل جاری لالیگا عملکرد خوبی داشته است و در صدر جدول رده بندی جای دارد اما تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شد و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. آبی اناری‌ها در لیگ اروپا به قرعه سختی افتاده‌اند و باید به مصاف منچستریونایتد بروند که ژاوی این را بدترین قرعه برای تیمش دانست.

ژاوی: جام جهانی قطر تاریخی می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =