کد خبر : 312621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
-

حسین زهی: جلوگیری از پایمال شدن خون بی گناهان در حوادث اخیر امری الزامی است

حسین زهی: جلوگیری از پایمال شدن خون بی گناهان در حوادث اخیر امری الزامی است

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث اخیر خانواده‌هایی داغدار شده و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند که جلوگیری از پایمال شدن خون بی گناهان امری الزامی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حسین زهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر در شهرستان های خاش و زاهدان موجی از تاثر و تالم را در سطح جامع موجب شده و نگرانی هایی را در بین مردم و مسئولین ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات و حفظ حقوق شهروندان از وظایف حکومت ها محسوب می شود، تصریح کرد: رخدادهایی که مردم شریف و فهیم ایران اسلامی در روزهای گذشته شاهد آن بودند، عواقب و پیامدهای جبران ناپذیری برای کشور و ملت به همراه دارد و انتظار می رود مسائل با حساسیت هرچه تمام‌تر از سوی مراجع ذی صلاح مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقداماتی در این خصوص از سوی مسئولان صورت گرفته که باید تا حصول نتیجه و حل و فصل کامل موضوع تداوم یافته و خواسته های بحق مردم به شیوه صحیح و قانونی تامین گردد.

حسین زهی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس و مسئولین گفت: در حوادث رخ داده خانواده هایی داغدار شدند و تعدادی جان خود را از دست دادند که جلوگیری از پایمال شدن خون افراد بی گناه امری الزامی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم خاش با بیان اینکه مردم شریف بلوچستان تجزیه طلب نیستند، اظهار کرد: گواه این ادعا آن است که بیش از ۱۰۰ سال پیش که نیروهای استعمارگر انگلیس قصد هجوم و نفوذ به کشور از طریق مرزهای بلوچستان را داشتند، علیرغم اینکه نیروهای حکومت مرکزی در منطقه حضور نداشتند قوم بلوچ در مقابل لشگر تا دندان مسلح متجاوزان ایستادگی کرده و اجازه ورود به استعمارگران را ندادند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خطاب به مردم استان سیستان و بلوچستان، گفت: برای کمک به بازگشت آرامش به منطقه و خاتمه یافتن التهابات به وجود آمده تشکر کرده و از مسئولین استانی و کشور پیگیری احقاق حق مجروحین و جانباختگان بی تقصیر را خواستارم.

حسین زهی: جلوگیری از پایمال شدن خون بی گناهان در حوادث اخیر امری الزامی است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 2 =