کد خبر : 312431
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

رسانه‌های ضدایرانی با پمپاژ دروغ به‌دنبال ناامیدکردن مردم هستند

رسانه‌های ضدایرانی با پمپاژ دروغ به‌دنبال ناامیدکردن مردم هستند

فرمانده سپاه کربلا گفت: رسانه‌های ضد ایرانی با پمپاژ دروغ و کشته سازی در تلاش برای ناامیدی و تحریک مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج قائم شهر که در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از نقش موثر بسیج در خنثی سازی اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: بسیج از متن مردم است و مردم هم به بسیج اعتماد دارند.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان از اوائل انقلاب تا به امروز افزود:غائله کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، اما با هوشیاری مردم این فتنه خنثی شد.

مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر که یک جنگ ترکیبی همه جانیه دشمن علیه ایران، و از قبل برنامه ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: نقش بسیج در خنثی سازی جنگ ترکیبی غیرقابل انکار است.

فرمانده سپاه کربلا به راهبرد شبکه‌های ضد ایرانی، ضد انقلاب و رسانه‌های دشمنان بر علیه نظام در این جنگ ترکیبی پرداخت و افزود:رسانه‌های ضد ایرانی با پمپاژ دروغ و کشته سازی در تلاش برای ناامیدی و تحریک مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هستند ، اما مردم بصیر، فهیم و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که فریب دشمنان را نمیخورند و پای کار نظام ایستاده اند.

مسلمی به اقدامات اغتشاشاگران در تخریب اموال عمومی هم اشاره کرد و گفت: کسی که مساجد را به آتش می‌کشد، چادر از سر زنان محجبه برمیدارد، یا پرچم مقدس ایران را آتش میزند و به قرآن و اهل بیت (ع) هتاکی می‌کند و به مرد و زن و کودک رحم نمیکند و با ترور و شکنجه و آشوب به جان و مال مردم اسیب میزند معترض نیست بلکه اغتشاشگر است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود:  فرمانده پایگاه نمونه باید بابسیج منابع وتکیه برامکانات محلی در راستای ظرفیت سازی بسیجیان کار کند.

مسلمی با اشاره به ایجاد محله مهدوی خاطرنشان کرد: در محله مهدوی باید از  ظرفیت علما وخواص ومسئولین ذی نفوذ محلی در حل مسائل محلات استفاده کرد.

رسانه‌های ضدایرانی با پمپاژ دروغ به‌دنبال ناامیدکردن مردم هستند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =