کد خبر : 312401
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
-

واکنش جک دورسی به اخراج کارمندان توییتر

واکنش جک دورسی به اخراج کارمندان توییتر

جک دورسی پس از این که ۵۰ درصد کارمندان توییتر توسط ایلان ماسک اخراج شدند، از این که این شرکت شبکه اجتماعی را بیش از حد سریع بسط و گسترش داد، معذرت خواهی کرد.

به گزارش عصرقائم، جک دورسی که یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر است، پس از این که این شرکت تحت مالکیت جدید، اعلام کرد نیمی از کارمندانش را اخراج می‌کند، برای رشد بیش از حد سریع این شرکت معذرت خواهی کرد. دورسی در توییتی نوشت: افراد سابق و حال در توییتر، قوی و منعطف هستند. هر چقدر هم زمان دشواری باشد، آنها همیشه راهی پیدا خواهند کرد. درک می‌کنم که بسیاری از دست من عصبانی هستند. من مسئولیت وضعیتی که همه در آن قرار گرفته‌اند را می پذیرم. من شرکت را بیش از حد سریع گسترش دادم و بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

توییتر تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۳ مدت کوتاهی پیش از این که سهام خود را در بورس عرضه کند، حدود ۲۰۰۰ کارمند داشت. اما شمار کارمندانش تا پایان سال میلادی گذشته، به بیش از ۷۰۰۰ کارمند تمام وقت رسید.

پس از این که ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس است، مالکیت توییتر را در ۲۸ اکتبر به دست گرفت، این شرکت تعدیل گسترده کارمندانش را آغاز کرد. توییتر بعدازظهر پنج شنبه گذشته به کارمندانش اطلاع داد روند اخراج را آغاز می‌کند. مجموعا ۹۸۳ کارمند در کالیفرنیا که ایالت محل استقرار توییتر است، اخراج شده اند.

ایلان ماسک بعدازظهر جمعه در توییتی نوشت: در خصوص کاهش شمار کارکنان توییتر، وقتی این شرکت روزانه بیش از چهار دلار از دست می‌دهد، متاسفانه چاره دیگری نیست. افرادی که اخراج می‌شوند، سه ماه دریافتی می‌گیرند که ۵۰ درصد بیش از میزانی است که بر اساس قانون الزام شده است.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، دورسی در سال ۲۰۰۶ به همراه نوآ گلس، بیز استون و ایوان ویلیامز، توییتر را تاسیس کردند. دورسی در طول تغییرات مدیریتی، دو بار پست مدیرعاملی را به دست گرفت و سال گذشته از مقام خود کناره گیری کرد و پاراگ آگراوال، مدیر فناوری وقت توییتر، جانشین او شد.

دورسی از آن زمان توجه خود را به مدیریت شرکت پرداخت “بلوک” متمرکز کرده که پیش از این با نام “اسکوئر” شناخته می‌شد. وی طرفدار صریح خرید توییتر توسط ایلان ماسک بوده و در توییتی نوشته است: این راه درستی است. از صمیم قلب به این موضوع باور دارم.

واکنش جک دورسی به اخراج کارمندان توییتر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =