کد خبر : 312201
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
-

حذف دومین بوکسور ایران از قهرمانی آسیا

حذف دومین بوکسور ایران از قهرمانی آسیا

بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف تایلندی، از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد و سجاد محمدپور به دور دوم رسید.

به گزارش عصرقائم، چهارمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در اردن، امروز (جمعه) ۱۳ آبان ۱۴۰۱ پیگیری می‌شود و علی حبیبی‌نژاد، نخستین بوکسور ایران در مبارزات امروز بود که با قبول شکست برابر حریف خود، از دور مسابقات کنار رفت تا دومین بوکسور حذف شده ایران در این تورنمنت باشد.

بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی در دور نخست به مصاف “بونجونگ سینسیری” از تایلند رفت که در پایان یک مبارزه نزدیک، با رای داوران ۴ بر ۱ (امتیاز شماری داوران) بازنده اعلام شد. حبیبی راند ۲ را برد و راندهای ۱ و ۳ را به حریف واگذار کرد.

پیش از این نیز در روز نخست رقابت‌ها مصطفی ریگی در وزن ۵۱ کیلوگرم، در دور نخست با قبول شکست مقابل “تیتیثان پانموت” تایلندی، از گرودنه مسابقات کنار رفته بود.

در ادامه مبارزات امروز، سجاد محمدپور کاپیتان و مشتزن وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، در مرحله اول باید مقابل “تسوستومی ریتو” از ژاپن به روی رینگ می‌رفت که به دلیل عدم حضور حریف ژاپنی روی رینگ، با امتیاز واکور (عدم حضور حریف در رینگ) به عنوان بوکسور پیروز معرفی شد. محمدپور در مبارزه دوم خود باید با برنده دیدار بوکسورهای عراق و ازبکستان به روی رینگ برود.

تیم ملی بوکس ایران در روز پنجم این مسابقات (شنبه – ۱۴ آبان ۱۴۰۱) نماینده‌ای ندارد. بوکسورهای تیم ملی از روز یکشنبه ۱۵ آبان، برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند. کمالی، رضایی، خسروی و محمدپور نمایندگان ایران در روز ششم مسابقات (یکشنبه) هستند.

تا این لحظه مهدی خسروی در ۵۴ کیلوگرم، سجاد محمدپور در ۵۷ کیلوگرم، اشکان رضایی در ۶۳.۵ کیلوگرم، مسلم مقصودی در ۷۱ کیلوگرم، شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در ۸۰ کیلوگرم و پوریا امیری در ۸۶ کیلوگرم، بوکسورهایی هستند که با پیروزی برابر حریفان، راهی دور دوم این رقابت‌ها شده‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی

وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی خسروی

وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور

وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد کمالی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، اشکان رضایی

وزن ۶۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی

وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی

وزن ۸۶ کیلوگرم، پوریا امیری

وزن ۹۲ کیلوگرم، طوفان شریفی

وزن ۹۲+ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور

حذف دومین بوکسور ایران از قهرمانی آسیا/ صعود محمدپور به دور دوم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + ده =