کد خبر : 311663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

دو خواهر ساروی قربانی امپراتوری دروغ رسانه‌های معاند

دو خواهر ساروی قربانی امپراتوری دروغ رسانه‌های معاند

چند روز قبل رسانه معاند حقوق بشر ایران در خبری مدعی شد که دو خواهر جوان ساروی چند روزی است که مفقود شده اند و احتمالا توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند اما اصل ماجرا چیست؟

به گزارش عصرقائم، در ادامه پروژه کشته سازی اغتشاشات اخیر در مازندران، رسانه‌های ضد انقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند. پس از اینکه در روزهای گذشته شایعه دروغ کشته شدن مائده جوانفر پرستار رامسری که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت نموده بود به رسوایی این رسانه ها کشید این بار پروژه کشته سازی ضد انقلاب به شهر ساری رسید.

چند روز قبل رسانه معاند حقوق بشر ایران در خبری مدعی شد که دو خواهر جوان ساروی چند روزی است که مفقود شده اند و احتمالا توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند.

این دروغ شاخدار زمانی جالب شد که پس از چند روز این رسانه ادعا نموده که این دو خواهر توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.

اما حقیقت این ماجرا جالب است. این دو خواهر در ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ در حادثه رانندگی فوت می نمایند و مراسم سالگرد آنها در مرداد ماه امسال برگزار شد که همین امر باعث سو استفاده کانالهای ضد انقلاب از فوت این دو خواهر شده است.

تلاش این رسانه ها برای ایجاد موج جدیدی از پروژه کشته سازی در استان است تا به بهانه این موضوع تنور اغتشاشات در استان شعله ور بماند و احتمالا بستر کشته شدن افراد دیگری نیز فراهم گردد.

جا دارد مسئولین امنیتی و قضایی استان هر چه سریعتر نسبت به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و دروغ پردازان رسانه ها واکنش در خوری نشان دهند تا زمینه سو استفاده این افراد از بین برود و بیشتر از این امنیت روانی جامعه خدشه دار نگردد.

دو خواهر ساروی قربانی امپراتوری دروغ رسانه‌های معاند/مردم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضا با دروغ‌پردازان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =