کد خبر : 311691
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

جزئیات فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه فعالیت واحدهای برون مرزی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش عصرقائم، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آیین‌نامه فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی» را به معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و رؤسای واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

آیین‌نامه فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدافی ازجمله تربیت علمی جوانان مستعد جهان اسلام و دیگر کشورها، تلاش مستمر برای تحقق مرجعیت علمی و فناوری در جهان با تأکید بر تولید علم و توسعه نوآوری و نظریه‌پردازی، معرفی فرهنگ غنی ایرانی و تعاملات فرهنگی با دیگر فرهنگ ها و تمدن ها، اعتلای روزافزون نام دانشگاه آزاد اسلامی در میان مجامع علمی بین‌المللی، برقراری ارتباط علمی و پژوهشی با مراکز علمی و پژوهشی و آموزشی و گسترش زبان و ادبیات فارسی و… تدوین شده است.

براساس این آیین‌نامه؛ پذیرش دانشجو در واحدهای برون‌مرزی از طریق آزمون یا بررسی سوابق تحصیلی با توجه به شرایط و مقررات کشور محل واحد و آیین‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و با تأیید شورا انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این آیین‌نامه همچنین به شرایط عمومی پذیرش و تحصیل دانشجو در واحدهای برون مرزی اشاره شده است.

آیین‌نامه فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی که جزئیاتی مانند اعضای شورای عالی برنامه‌ریزی و هماهنگی امور واحد، وظایف واحد پشتیبان، پذیرش دانشجو در واحد، شهریه تحصیلی، نظام آموزشی و پژوهشی و دانشجویی واحد، جذب و نحوه همکاری اساتید، امور اداری و مالی واحد و… در آن قید شده، به تفصیل در اختیار واحدهای برون مرزی قرار گرفته است.

جزئیات فعالیت واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اعلام شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =