کد خبر : 311404
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
-

خروش علوی‌تبارها در محکومیت جنایت تروریستی شیراز و آمل

خروش علوی‌تبارها در محکومیت جنایت تروریستی شیراز و آمل

نمازگزاران مازندرانی پس از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه، جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و ترور کور در شهرستان آمل را محکوم کردند.

به گزارش عصرقائم، به دنبال وقوع جنایت تروریستی داعش در حرم شاه‌چراغ شیراز و شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان و ترور کور در آمل و شهادت دو جوان دهه هفتادی، مردم مازندران ظهر امروز جمعه با حضور پر تعداد و دشمن شکن خود در خیابان‌های شهرهای خود، این جنایت هولناک را محکوم کردند.

مردم مازندران با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن این جنایت استکبار علیه ملت ایران، خواستار برخورد سریع و قاطع با عاملان و آمران این جنایت تروریستی شدند.

مردم دیار علویان در شعارهای خود حمایت قاطعانه خود را از حافظان امنیت کشور، آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند و آمادگی خود را برای حضور در عرصه مقابله با دشمنان اعلام کردند.

راهپیمایی مردم استان بسیار باشکوه برگزار شد و این اتمام حجتی بود با افرادی که با تحرکات نسنجیده خود، امنیت کشور را خدشه‌دار کرده و اجازه عرض اندام به دشمنان برای تهدید امنیت کشور را داده‌اند.

مردم استان یک بار دیگر امروز جمعه همزمان با دیگر نقاط کشور به میدان آمدند تا بگویند که از جنایت دشمنان بیزاری جسته و بر عهدشان با امام و انقلاب اسلامی استوار هستند.

در این راهپیمایی که از میدان شهدا به سمت میدان ساعت ساری برگزار شد مردم با شعارهایی همچون ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جنایت تروریست‌ها در کشورمان اعلام انزجار کردند.

بی شک این جنایت کور و تروریستی، بار دیگر عمق خباثت و کینه‌ی دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشت و به تمامی آزادی خواهان دنیا اثبات نمود که دشمنان این نظام مقدس به منظور پیشبرد توطئه‌های کثیف و ددمنشانه خود از انجام هیچ جنایتی حتی به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و زائران بی گناه نیز ابایی نداشته و فروگذار نمی‌کنند و بی تردید مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی، این بار نیز خواب خوش و توطئه شوم دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام گذاشته و حسرت تجزیه، تفرقه و ناامیدی را به دل دشمنان قسم خورده این نظام مقدس، بویژه آمریکای جهان خوار و اسرائیل پلید خواهند گذاشت.‌

در فضای مجازی نیز مردم استان مازندران با پست کردن پیام‌هایی، همدردی شأن را نشان داده‌اند برخی مردم استان پروفایل‌های مجازی شأن را به صورت‌های مختلف عزاداری تغییر دادند تا همراهی شأن را با مردم شیراز و جان باختگان که از استان‌های مختلف ایران اسلامی بودند و همچنین مردم آمل نشان دهند.

مردم مازندران همچنین در این راهپیمایی با حمایت از نیروهای انتظامی و امنیتی خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت کشور و فراهم کنندگان زمینه فعالیت تروریست‌ها در کشور شدند.

خروش علوی‌تبارها در محکومیت جنایت تروریستی شیراز و آمل/دسیسه‌ها محکوم به شکست است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 9 =