کد خبر : 311406
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

جریان ضدانقلاب با حادثه کور تروریستی آمل دنبال زنده‌سازی آشوب بود

جریان ضدانقلاب با حادثه کور تروریستی آمل دنبال زنده‌سازی آشوب بود

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ترور کور دو جوان در شهرستان آمل گفت: به نظر میرسد این حادثه یک ترور کور در راستای برنامه ریزی جریان ضدانقلاب در قالب کشته سازی برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات و آشوب در جامعه بوده است.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران در ساری با اشاره به ترور کور دو جوان در شهرستان آمل گفت: به نظر میرسد این حادثه یک ترور کور در راستای برنامه ریزی جریان ضدانقلاب در قالب کشته سازی برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات و آشوب در جامعه بوده است.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری حوادث و ترور‌های سال ۶۰ گروهک منافقین در کشور تصریح کرد: حوادث ناگوار رخ داده در شیراز و آمل، شبیه ترور‌های کور منافقین در اوایل انقلاب است، جریان ضدانقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با ترور‌های کور و بی هدف امنیت جامعه را هدف بگیرد و به نوعی انتقام شکست خود را در همراهی نکردن مردم از براندازان و اشوبگران از خود مردم بگیرد.

مسلمی اظهار امیدواری کرد، مردم بابصیرت ایران به زودی همچون حماسه ۶ بهمن طومار ضدانقلاب و تروریست‌های منافق را در هم خواهند پیچید.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت مردم خط قرمز سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی محسوب می‌شود، افزود: تضعیف نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی ظلم به جامعه و مردم است، نمی‌گذاریم امنیت جامعه بازیچه دست برخی منافقین داخل و معاندین خارج نشین قرار گیرد و با کمک خود مردم، با قدرت جلوی برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به حوادث اخیر اضافه کرد: اتفاقات این روز‌های ایران تداعی کننده سناریوی اجرا شده در سوریه است.نقش پر رنگ جریان‌های تجزیه طلب در اتفاقات اخیر به همراه هدایت رسانه‌ای و سایبری از سوی کشور‌های غربی، فعال شدن توده‌های منافقین به شکل شبکه‌ای در کشور با هدف فرسایشی کردن اغتشاشات و آشوب و اختلال در کسب و کار مردم با اجرای عملیات‌های کور مسلحانه و عادی سازی ترور و مواردی از این دست در سوریه بخوبی پیاده سازی شد و دشمن این کشور را وارد یک جنگ شهری خانمان سوز کرد.

مسلمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ایران، سوریه نیست؛ زیرا اضلاع قدرت ما، وجود رهبری شجاع و مردمی بابصیرت در کنار نیرو‌های مسلح هوشیار، اجازه عرضه اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهد.دشمن در محاسبات خود در شناخت مردم و جامعه اسلامی کاملا اشتباه کرده همانطور که در بیش از ۴ دهه عمر انقلاب با محاسبات غلط خود جز خفت و خواری و شکست چیزی عایدش نشده است.

جریان ضدانقلاب با حادثه کور تروریستی آمل دنبال زنده‌سازی آشوب بود/ نمی‌گذاریم امنیت جامعه بازیچه دست منافقین داخلی شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + شانزده =