کد خبر : 311303
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

رئیس‌ رژیم صهیونیستی در کاخ سفید

رئیس‌ رژیم صهیونیستی در کاخ سفید

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان دیدار با رئیس اسرائیل خواستار توقف تنش در کرانه باختری شد.

به گزارش عصرقائم، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد، اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص مشکل روزافزون یهودستیزی در جهان گفت‌وگو کردند و کمیته حقوق بشر وابسته به سازمان ملل برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب به ویژه درباره اسرائیل را به باد انتقاد گرفتند.
این شبکه عبری زبان همچنین مدعی شد، آمریکایی‌ها بر لزوم توقف تشدید تنش در مناطق فلسطینی تاکید کردند و ابتکارعمل‌هایی را پیشنهاد کردند که به اقتصاد فلسطین کمک می‌کند.
آنتونی بلینکن و هرتزوگ پیشتر در جریان دیدار با یکدیگر درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه»خوانده‌اند، گفت‌وگو کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است، از دیگر موضوعات مورد بحث آنها، «فرصت‌های توسعه و تعمیق روابط اسرائیل با کشورهای عربی و تداوم فعالیت بی‌نظیر مجمع نقب» بود.
طبق این بیانیه، از دیگر محورهای دیدار و گفت‌وگوی آن دو، تنش‌های شدت گرفته و خشونت در کرانه باختری میان فلسطین و رژیم اسرائیل بود که بلینکن در این زمینه بر ضرورت تنش‌زدایی از وضعیت از سوی دو طرف تاکید کرد.

رئیس‌ رژیم صهیونیستی در کاخ سفید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + دوازده =