کد خبر : 310755
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
-

ارائه ۳۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در صندوق نوآوری مازندران

ارائه ۳۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در صندوق نوآوری مازندران

مدیرکل پارلمانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در استان مازندران تاکنون بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه ارائه داده است.

به گزارش عصرقائم، اعضای کمیسیون آموزش پس از نشست با رؤسای ادارات آموزش و پرورش و همچنین رؤسای دانشگاه های استان مازندران از برخی شرکت های موجود در شهرک صنعتی آمل بازدید کردند.

در این بازدید محصولات شرکت داوصنعت در معرض دید اعضای کمیسیون قرار گرفت و همچنین نمایندگان از روند تولید این محصولات مطلع شدند.

در این بازدید علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش گفت: محصولات این شرکت دانش بنیان بسیار مطلوب هستند و در حقیقت یک کار علمی صورت گرفته است بنابراین صحبت خواهد شد تا تسهیلات موردنظر به این شرکت پرداخت و زمینه تولید این کارخانه بیشتر شود تا زمینه اشتغال زایی برای جوانان فراهم شود.

همچنین در این بازدید مهدی خالقی مدیرکل پارلمانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در استان مازندران تاکنون بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه ارائه داده است، همچنین باید گفته شود در استان مازندران حدود ۱۱۲ شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: شرکت فولاد صنعت رافع تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه دریافت کرده است، همچنین اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان نیز در دست بررسی و ارزیابی بوده تا به این شرکت تخصیص پیدا کند.

ضمنا اعضای کمیسیون آموزش بازدیدی از مرکز تحقیقات برنج داشتند که در این بازدید مسائل و مشکلات این مرکز از سوی کارکنان مطرح شد تا پیگیری های لازم برای رفع آن ها صورت پذیرد.

ارائه 390 میلیارد تومان تسهیلات در صندوق نوآوری مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 18 =