کد خبر : 310378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
-

راه‌اندازی سامانه “ستکاوا” از فردا

راه‌اندازی سامانه “ستکاوا” از فردا

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی از راه‌اندازی سامانه “ستکاوا” برای عرضه عمده مرغ منجمد از فردا سه‌شنبه و مرغ گرم از هفته آینده توسط تامین کنندگان و تولیدکنندگان با قیمت مصوب به فروشگاه‌های پروتئینی سطح شهر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین تره‌بار و دانشگاه‌ها به منظور تنظیم بازار در استان تهران خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، کمال ربانی‌زاده با اعلام این خبر افزود: از فردا سه‌شنبه( ۲۶ مهر ماه ) مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان توسط عرضه کننده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه توزیع هوشمند محصولات کشاورزی عرضه و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار عضو این سامانه در تهران می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

وی اظهار کرد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و مرغ گرم نیز با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در این سامانه عرضه خواهد شد.

ربانی‌زاده تصریح کرد: این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه‌های زائد صورت می‌گیرد و تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده هر لحظه از طریق سامانه ستکاوا رصد و پایش می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون نام نزدیک به ۴۰۰۰ فروشگاه پروتئینی در استان تهران را فهرست کرده‌ایم، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه پروتئینی سطح شهر و همچنین تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار مشخصاتشان کامل و صحه‌گذاری و در سامانه ستکاوا ثبت شده که می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و مرغ گرم دهند.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز مرغ منجمد را به طور عمده و به میزان نیاز و کشش بازار از طریق سامانه ستکاوا عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: به مرور زمان عرضه عمده سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز از طریق سامانه ستکاوا صورت می‌گیرد.

ربانی‌زاده در همین حال گفت: سایر فروشگاه‌های پروتئینی و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می‌توانند برای عضویت به ادمین این سامانه درخواست و مشخصات کامل خود را ارائه دهند.

وی عنوان کرد: در فازهای بعدی عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای در سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

بنابر این گزارش، فروشگاه های پروتئینی و زنجیره‌ای متقاضی برای عضویت و ثبت‌نام در سامانه ستکاوا می‌توانند به آدرس setkava.com و یا setkava.ir مراجعه کنند.

راه‌اندازی سامانه "ستکاوا" از فردا/عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه‌ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + دوازده =