کد خبر : 310194
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
-

تاکید اتاق مشترک گروه‌های مقاومت بر تشدید مبارزه با اشغالگران

تاکید اتاق مشترک گروه‌های مقاومت بر تشدید مبارزه با اشغالگران

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از فلسطینیان ساکن شهر قدس و کرانه باختری خواست که پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس و مبارزه با آنها را تشدید کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت النشره، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در خصوص تعدی‌های روزافزون در شهر قدس و کرانه باختری اعلام کرد: ما جنایت‌های دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین و مقدسات آنها، زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و ارزش‌ها و تحریک عواطف و احساسات ملت فلسطین و آزادگان جهان توسط رژیم صهیونیستی و تجاوز آشکار به شهرها و روستاها را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما از فلسطینیان می‌خواهیم درسی فراموش‌ نشدنی به رژیم صهیونیستی بدهند. مقاومت فلسطین در غزه و از طریق اتاق مشترک آن همواره مورد اعتماد ملت فلسطین هستند و همانند یک دژ محکم، پشتیبانی قوی و سپری در برابر قدس، مسجدالاقصی، مکان‌های مقدس و پایبند و وفادار به شهدا و اسرا باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر، هزاران تن از شهروندان فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه از مسجد شهید عزالدین القسام در حمایت از انتفاضه ساکنان کرانه باختری و شهر قدس راهپیمایی‌ برپا کردند.
این راهپیمایی بنا به درخواست جنبش جهاد اسلامی برگزار شد و اعضای دفتر سیاسی این جنبش و رهبران آن در نوار غزه و نمایندگان گروه‌های ملی و اسلامی در این راهپیمایی شرکت کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در خیابان‌های اصلی تجمع کرده و به مرکز اردوگاه جبالیا رسیدند.
معترضان تصاویری از جمیل العموری، عبدالله الحصری و عبدالرحمان خازم، از رهبران فلسطینی و کسانی که در جریان درگیری‌ها با دشمن صهیونیستی در جنین و نابلس به شهادت رسیدند، در دست داشتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین پرچم‌های فلسطین و سرایا القدس را در دست داشته و شعارهایی را در حمایت از اردوگاه شعفاط، اطراف شهر قدس و مسجد الاقصی سر دادند.
در همین راستا، خالد البطش، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در پایان این راهپیمایی خاطرنشان کرد: این جنبش به اقدامات جهادی و فداکارانه خود ادامه خواهد داد و رویکرد مقاومت را رها نخواهد کرد. این تنها وسیله‌ای است که از طریق آن می‌توان از سرزمینمان حفاظت و از مقدساتمان دفاع کرد و حقوقمان را بازپس گرفت.

تاکید اتاق مشترک گروه‌های مقاومت بر تشدید مبارزه با اشغالگران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =