کد خبر : 309867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
-

رد تحقیق و تفحص از پتروشیمی الوند در کمیسیون صنایع

رد تحقیق و تفحص از پتروشیمی الوند در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از عدم تصویب تحقیق و تفحص از پتروشیمی الوند در کمیسیون صنایع خبر داد و گفت: تصمیم بر این شد که کمیسیون نیز گزارشی در این زمینه از این مجموعه تهیه کند.

به گزارش عصرقائم، روح الله عباسپور در گفت و گو ، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون دو دستورکار قرار داشت، گفت: دستورکار اول در خصوص تحقیق و تفحص دولت از پتروشیمی الوند بود و دستورکار دوم بحث گزارش بانک مرکزی در رابطه با بحث ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی بود که چه مقدار از اینها برگشته و چه میزان باقی مانده است و چه کاری انجام خواهند داد.

وی افزود: دستورکار اول کمیسیون صنایع که تحقیق و تفحص از پتروشیمی الوند بود در کمیسیون صنایع رای نیاورد و تصمیم بر این شد که کمیسیون نیز گزارشی در این زمینه از این مجموعه تهیه کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در رابطه با دستورکار دوم جلسه امروز نماینده بانک مرکزی در جلسه کمیسیون صنایع حضور داشتند که مباحث در چند محور وضعیت صندوق ذخیره ارزی که منابع آن چقدر بوده، چقدر برگشته و چه میزان باقی مانده است، بحث صندوق توسعه ملی، در حوزه ارز خارجی و فاینانس مطرح شد.

عباسپور در ادامه با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون قرار بر این شد که دو کار صورت گیرد، گفت: یکی اینکه بانک مرکزی گزارش جامعی از وضعیت صندوق ذخیره ارزی که در گذشته قبل از صندوق توسعه ملی وجود داشته و تسهیلات ارزی دریافتی از صندوق توسعه ملی تهیه کرده و به کمیسیون ارائه کند.

وی یادآور شد: تصمیم دیگری که از سوی بعضی از اعضای کمیسیون اتخاذ شد، تحقیق و تفحص از کیفیت ارزی بانک مرکزی نسبت به صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی و… بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در رابطه با مهمانان جلسه امروز این کمیسیون گفت: مهمانان امروز جلسه معاونت ارزی بانک مرکزی و نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص کننده بودند.

رد تحقیق و تفحص از پتروشیمی الوند در کمیسیون صنایع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − سه =