کد خبر : 309769
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
-

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و انقلاب اسلامی است

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و انقلاب اسلامی است؛ گفت: اگر جایی پلیس ما صبوری می‌کند، خویشتن‌داری می‌کند، مباد برخی از این خویشتن‌داری نیروی انتظامی، سوءاستفاده کنند.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم صبحگاه عمومی مشترک فراجا استان ضمن تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایام اخیر اظهار کرد: بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت اجتماعی جامعه اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت ملی کشور است که طی سالیان اخیر برجسته تر شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و انقلاب اسلامی است که برای مقابله با عاملان نا امنی و شرارت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی، نقش اثرگذاری در تأمین امنیت پایدار ایفا کرده است.

این مسئول ادامه داد: پلیس به عنوان ناجی امنیت عمومی و روانی جامعه نقش آفرینی می‌کند و مورد احترام همگان قرار دارد.

حسینی‌پور گفت: نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و امروز در سایه حاکمیت قانون به یک پشتوانه بزرگ امنیت مبدل شده است.

وی اعلام کرد: پلیس به عنوان ناجی امنیت جامعه مورد احترام همگان است و ما امروز می‌بینیم که دشمنان قسم خورده انقلاب پس از ۴۳ سال توطئه، پلیس را نشانه رفته‌اند که نشان از حرکت در مسیر درست، مسیر شهدا و مسیر انقلاب است.

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر پلیس ما امروز مورد خطاب قرار گرفته است باید بگوییم که مسیر پلیس مسیر درستی است؛ مطرح کرد: شما در خط مقدم جنگ همه جانبه فتنه قرار دارید و کار شما از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است چرا که در جنگ تحمیلی اطلس جغرافیایی مشخص بود اما در فتنه‌های داخلی یافتن مسیر حق با توجه به نوع تبلیغات دشمن بسیار کار سختی است.

این مسئول افزود: شما افسران نیروی انتظامی با بصیرتی که از خود نشان دادید در این جنگ بسیار موفق عمل کردید و نمره بسیار بالای قبولی را دریافت کردید.

حسینی‌پور گفت: ما باید بدانیم در این جنگ تمام عیار فتنه‌گری، که با هدایت همه جانبه دشمن در آن سوی مرزها انجام گرفت نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون دارد که دشمن این پیشرفت‌ها را بر نمی‌تابد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن کاملا با برنامه و هدف در خیابان‌های ایران طرف شد؛ اذعان کرد: ما در جمهوری اسلامی حق اعتراض را همیشه باز گذاشتیم و گوش مسئولان همیشه شنوا بود؛ ولی آنچه که امروز با آن مواجه هستیم جریانی است که روشن است از آن سوی مرزها خط می‌گیرند و باید به این خرده جریان‌ها بگوییم که جریان‌های خیلی بزرگ‌تر از شما به دست جوانان غیور این کشور، نسخه‌شان پیچیده شد.

استاندار مازندران اضافه کرد: این کشور ریشه دارد و ریشه این درخت تنومند با خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم آبیاری شده است که در امتداد قیام اباعبدالله حرکت کرده‌اند.

این مسئول  گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر، خویشتن داری کرد، خودش مورد آماج حملات قرار گرفت تا کسی مورد لطمه قرار نگیرد تا فرد بی گناهی آسیب نبیند.

حسینی‌‌پور تصریح کرد:  اگر جایی پلیس ما صبوری می‌کند، خویشتن‌داری می‌کند، مباد برخی از این خویشتن‌داری نیروی انتظامی، سوءاستفاده کنند؛ این خویشتن‌داری برای آن است تا مردم عادی لطمه نخورند.

وی متذکر  شد: جمهوری اسلامی هرگز آماده نیست تا حتی یک قدم از ارزش‌های انسانی عقب نشینی کند لذا برای حفظ حجاب و عفاف، خون شهدا را داده‌ایم و قطعا وقتی غبار کنار برود خیلی‌ها در این فضای فتنه، شرمنده خواهند شد.

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و انقلاب اسلامی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هشت =