کد خبر : 309290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

نورافکن: مورایس امسال یا سال بعد می‌تواند سپاهان را قهرمان کند

نورافکن: مورایس امسال یا سال بعد می‌تواند سپاهان را قهرمان کند

بازیکن سپاهان می‌گوید سرمربی این تیم می‌تواند زردپوشان اصفهانی را امسال یا سال آینده قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کند.

به گزارش عصرقائم، امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل هوادار در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از چند بازی که نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم، تیم ما تحت فشار بود و نیاز داشتیم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و به دنبال این هستیم در هفته آینده پرسپولیس را شکست دهیم. گلزنی من هم یک کار تیمی بود. با تلاشی که کردیم، عملکرد نسبتا خوبی داشتیم.

او درباره افت مقطعی سپاهان و نتیجه نگرفتن این تیم در  چند هفته اخیر اظهار کرد: ما یک مربی داریم که در سطح اول فوتبال دنیا کرده است و مقداری زمان می‌برد تا بتواند شناخت پیدا کند و بازیکنان او را درک کنند. مطمئن هستم اگر بازیکنان او را درک کنند، مورایس می‌تواند امسال یا سال آینده سپاهان را قهرمان کند.

نورافکن درباره شرایط تیم ملی و اینکه نتوانست به دلیل عدم صدور نتوانست به جمع ملی‌پوشان راه پیدا کند، گفت: آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش تلاش کند. در این اردو همه بازیکنان خوب بازی کردند. کادر فنی جدید نشان داد که ایران می‌تواند تیم‌های بزرگ‌تر از اروگوئه و سنگال را تحت فشار قرار دهد و امتیاز بگیرد. این نتایج ما را امیدوار کرد و آرزوی من این است که تیم ملی موفق شود. ویزای من و رامین رضاییان دیر آمد و ۳ روز قبل از بازی مقابل سنگال، ویزا آمد و آقای کی‌روش گفت حرفه‌ای نیست که شما اکنون به اردو بیاید و ما هم گفتیم که تلاش می‌کنیم تا در اردوهای بعد شرکت کنیم.

نورافکن: مورایس امسال یا سال بعد می‌تواند سپاهان را قهرمان کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 14 =