کد خبر : 309264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

امنیت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ثمره خون شهداست

امنیت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ثمره خون شهداست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جامعه‌ای که شهید داده باید راه شهدا را حفظ کند، شهدایی که روی مین پل می‌شدند تا هم رزمانشان عبور کرده و عملیات انجام دهند، جمهوری اسلامی ثمره خون شهداست.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم بزرگداشت شهید رمضانعلی میرزایی با بیان اینکه در مورد شهید و شهادت سه موضوع را می‌بینیم، اظهار کرد: یک موضوع مربوط به مقام، منزلت و جایگاه شهید، دوم خانواده شهید و عمدتاً پدر و مادر و سوم جامعه شهید، است.
وی افزود: خداوند فرموده شهدا زنده‌اند، ما در فهم مقام شهدا عاجز و ناتوان هستیم، خانواده شهدا مقام والایی نزد خداوند دارند، مادر شهید تازه تفحص شده ۳۸ سال چشم انتظاری کشیده و ثوابی عظیم نزد خداوند برده است.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران  خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که شهید داده باید راه شهدا را حفظ کند، شهدایی که روی مین پل می‌شدند تا هم رزمانشان عبور کرده و عملیات انجام دهند، جمهوری اسلامی ثمره خون شهداست.
این مسئول به حوادث اخیر کشور اشاره و تصریح کرد: عده‌ای در فضای مجازی جوانان را به دلیل غفلت ما از خانواده‌ها گرفته و به دل شهرها فرستادند تا پرچمی که برایش “حاج قاسم” دادیم را به آتش بکشند.
غلامی در پایان گفت: امروز اگر امر به معروف و نهی از منکر نشود و بی‌عفتی در جامعه رواج یابد، به سرنوشت ” آندُلُس” که اکنون خبری از مسلمانان در آنجا نیست، دچار می‌شویم، امروز کسانی شعار حجاب اختیاری سر دادند که چادر را از سر زن چادری کشیدند.
امنیت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ثمره خون شهداست

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =