کد خبر : 308681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا یکشنبه ۲۷ شهریور در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش عصرقائم، محسن هاشمی در گفت و گو ، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

هاشمی ادامه داد: بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی گفت: اجرای این محدودیت هامنوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 5 روزه مازندران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 16 =