کد خبر : 308614
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
-

باید به محتوای اردوهای راهیان نور توجه بیشتری شود

باید به محتوای اردوهای راهیان نور توجه بیشتری شود

گفت: کیفیت بخشی به برنامه‌های راهیان نور را در زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در برنامه داریم و باید به بعد محتوایی اردوهای راهیان نور توجه بیشتری شود.

به گزارش عصرقائم، یونس عزیزی با اشاره به اردوهای راهیان نور بیان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است و محتوای راهیان نور هر سال غنی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی که اکثریت عشاق حسینی مسیر کربلا و نجف را در پیش گرفته‌اند، کلیه ظرفیت‌های راهیان نور در اختیار این زائران قرار گرفته است.

عزیزی یادآور شد: سال راهیان نور کشور با حضور جمع زیادی از هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات در استان کرمانشاه آغاز شد و بعد از پایان ایام اربعین حسینی، مجددا شاهد آغاز اردوهای راهیان نور در غرب، شمال غرب و جنوب کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت بخشی به برنامه‌های راهیان نور را در زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در را برنامه داریم و باید به بعد محتوایی اردوهای راهیان نور توجه بیشتری شود.

عزیزی با اشاره به اینکه برای کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور استفاده از راویان و سخنرانان خوب باید در برنامه قرار بگیرد، افزود: جنگ تحمیلی در این استان آغاز و در همین استان خاتمه پیدا کرده و این موضوع می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه اردوهای راهیان نور غرب کشور باشد.

باید به محتوای اردوهای راهیان نور توجه بیشتری شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + شانزده =