کد خبر : 308346
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
-

حسینی: به خواسته‌مان رسیدیم

حسینی: به خواسته‌مان رسیدیم

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش باتوجه به نیروهایی که دارد بازی می‌کند و نمی‌خواهند کیسه بوکس حریف شوند.

به گزارش عصرقائم، مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. ما در نیمه اول از بالا دفاع کردیم و فشار آوردیم. برخی از مناطق را هدف گرفته بودیم. کمتر موقعیت را به استقلال دادیم و فقط یک موقعیت اتفاقی برای آن‌ها به وجود آمد. در همین نیمه دو موقعیت خیلی خوب داشتیم اما دروازه‌بان پیکان دو واکنش خیلی خوب داشت. در نیمه دوم دفاع تیمی‌مان را کمی عقب‌تر بردیم و در طول نیمه دوم هیچ موقعیتی به تیم خوب استقلال ندادیم.

او ادامه داد: حتی می‌توانستیم در این نیمه پیروز شویم که دروازه‌بان آن‌ها باز هم مانع گلزنی ما شد. بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر به خواسته‌مان رسیدیم. خواسته دوم ما این بود که در فعل و انفعالات به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد. جا دارد از زحمات بازیکنانم تشکر کنم و به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. باید به شرف تماشاگران درود بفرستیم که با این شرایط سخت اقتصادی و گرانی‌ بلیط‌ها به ورزشگاه می‌آیند.

سرمربی پیکان اضافه کرد: از این فوتبال به هواداران چیزی نمی‌رسد و آن‌ها فقط عشق دارند. اگر حرفی هم به من زدند ناراحت نمی‌شوم اما باید درک کنند این فوتبال است و باتوجه به نیروهایم باید بازی کنم. ما نمی‌توانیم جوری بازی کنم که کیسه بوکس شویم و باید جوری بازی کنیم که بهره‌ ببریم و این شرایط امروز بود.

حسینی: به خواسته‌مان رسیدیم/ نمی‌خواهیم کیسه بوکس حریف باشیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 8 =