کد خبر : 308274
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
-

مطهری: بازیکنانم مثل کماندوهای ستاره دار می‌دویدند

مطهری: بازیکنانم مثل کماندوهای ستاره دار می‌دویدند

سرمربی نساجی بازیکنانش را به کماندوهای ستاره دار تشبیه و آن‌ها را تحسین کرد.

به گزارش عصرقائم، حمید مطهری پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: بعد از چهار هفته پیروز شدیم. روی ما بسیار فشار بود. من با داوری مشکلی نداشتم و ندارم. مشکلم با اشتباهات داوری در سه هفته متوالی بود. داور وقتی در شرایط عادی سوت می‌زند برای هیچ تیمی مشکلی پیش نمی‌آید. این پیروزی را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم چون ما را حمایت کردند. امیدوارم این پیروزی آن‌ها را خوشحال کرده باشد و هفته‌شان را بسازد. وقتی در رختکن را بستم تا به نشست خبری بیایم، این پیروزی را فراموش کردم.

او ادامه داد: خودم را برای بازی با استقلال آماده می‌کنم اما بازیکنانم حق دارند ۲۴ ساعت شاد باشند. شرایط آب و هوایی امروز سخت بود اما بازیکنانم تا دقیقه آخر تلاش می‌کردند. بازیکنانم مثل کماندوهای ستاره دار می‌دویدند و از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. بعضی‌هایشان هم نشان دادند لیاقت دعوت به تیم ملی را دارند. سیستم دفاع تیمی ما باعث شد دو هفته پشت سر هم کلین شیت کنیم. علیرضا حقیقی، علی شجاعی و کریم اسلامی هم لیاقت دارند به تیم ملی دعوت شوند. امیرمهدی جانملکی آینده این فوتبال است و مثل یک دفاع وسط باتجربه دارد کار می‌کند. اکبری صادقی هم بسیار عالی است. تک تک بازیکنان برای من ستاره‌ هستند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: از بزرگترهای تیم هم تشکر می‌کنم. در شروع نیمه دوم با آوردن زامهران تغییرات را در تیم دیدید. تیم حریف در این نیمه دفاعی کار کرد اما من فضاها را شناسایی کردم و با تغییری که دادم توانستیم تاثیرگذار عمل کنیم. کریم اسلامی از فرصت استفاده کرد و گل بسیار حرفه‌ای زد. با این حال هیچ چیز از ارزش‌های مس کرمان کم نمی‌شود. آن‌ها بهترین خط حمله لیگ را داشتند اما به خوبی کنترل کردیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

او درباره عملکرد آداما نیان گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای است اما زمانی که آمد شرایط بدنی‌اش خوب نبود و با او هم در این رابطه صحبت کردم. یک بازیکن حرفه‌ای حداقل باید بدنش ۵۰ درصد آماده باشد اما اینگونه نبود. سعی کردیم او را به آرامی آماده‌ کنیم. صبوری کردیم تا این‌که امروز روزی بود که می‌توانست به تیمش کمک کند. او بسیار خوب بود و از او راضی هستم.

مطهری درباره عملکرد علیرضا فغانی بیان کرد: او فخر فوتبال ماست و اگر اشتباهی کند، می‌دانم که قصدی ندارد چون اشتباه پیش می‌آید. او امروز فوق العاده سوت زد. اگر این بازی مساوی هم می‌شد، همین صحبت‌ها را می‌کردم. من می‌خواهم عدالت رعایت شود. تیم داوری فوق‌العاده‌ای هستند و امیدوارم تعدادشان بیشتر شود.

او در پایان اضافه کرد: من به کار تیمی اعتقاد دارد. حامد شیری بزرگ تیم است اما تشخیص این بود که روی نیمکت باشد. دیدید چه برخورد خوبی داشت. همه بازیکنان ما ستاره هستند. هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد و از همه آن‌ها راضی هستم.

مطهری: بازیکنانم مثل کماندوهای ستاره دار می‌دویدند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =