کد خبر : 308112
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
-

رییس فدراسیون جهانی تکواندو: آینده خوبی را برای تکواندوی ایران پیش بینی می کنم

رییس فدراسیون جهانی تکواندو: آینده خوبی را برای تکواندوی ایران پیش بینی می کنم

جشن روز جهانی تکواندو در خانه تکواندو با حضور اهالی رشته و ارتباط زنده تصویری با رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، امروز یکشنبه ۱۳ شهریور همزمان با چهارم سپتامبر به مناسب روز جهانی تکواندو، مراسمی با حضور حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، مهروز ساعی مشاور امور بانوان فدراسیون، روسای کمیته های فدراسیون، اعضای تیم های ملی آقایان و بانوان، جمعی از پیشکسوتان و تعداد کثیری از تکواندوکاران و علاقه مندان عصر امروز به میزبانی خانه تکواندو ماه برگزار شد.

در ابتدای مراسم نادر خدامرادی قهرمان پومسه جهان به اجرای فرم پرداخت و پس از آن حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون ضمن خیرمقدم به حضار عنوان کرد: در ابتدا روز جهانی تکواندو را تبریک می گویم. طی ماه های گذشته تکواندو ایران شاهد افتخار آفرینی های متعددی بوده است و دستاوردهای بزرگ و درخور تحسین در رده نونهالان تا بزرگسالان بدست آمد که همه مرهون زحمات و تلاش های خانواده بزرگ تکواندو بویژه کادر فنی و ملی پوشان است. امیدواریم با همت اعضای خانواده تکواندو افتخارات کسب شده کماکان ادامه داشته باشد و همچنان به این سکوها و مدال ها افتخار کنیم.

وی در ادامه به نونهالان و نوجوانان حاضر در لیگ که در سالن حضورداشتند خاطر نشان کرد: در چنین روز بزرگی با یکدیگر درحال رقابت هستید و بزودی با تلاش و ممارست زیاد جزو کسانی خواهید بود که سکوهای جهانی و آسیایی را فتح خواهند کرد.

اجرای نمایش هانمادانگ توسط تیم تکاوران البرز بخش دیگری از این مراسم بود که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

در ادامه این مراسم، ارتباط زنده تصویری با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و دکتر«چو» رئیس فدراسیون جهانی در فرانسه برقرار شد. دکتر «چو» در این ارتباط طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم از اینکه در این جمع صمیمی هستم و برای ما بسیار خاص است که به صورت تصویری از پاریس در کنار شما هستیم. ایران همیشه در قاره آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

او ادامه داد: دختران و پسران ایرانی بسیار توانمند هستند و آینده خوبی برای تکواندو ایران متصور هستم. امیدوارم شما را مانند همیشه در المپیک به خصوص این بار در پاریس ببینیم. روز جهانی تکواندو را تبریک می گویم و از هادی ساعی و فدراسیون تکواندو بابت برپایی این مراسم تشکر می کنم و برای همه بهترین ها را آرزو می کنم.

هادی ساعی نیز در ادامه به جمع کثیر تکواندوکار حاضر در سالن و کلیه تکواندوکاران ایران اسلامی روز جهانی تکواندو را تبریک گفت.

در ادامه مراسم ساغر طاهرخانی تکواندوکار تاکستانی اهل استان قزوین روی بوم نقاشی تصاویر «دکتر چو» و «هادی ساعی» را به تصویر کشید و نقاشی های خود را به هادی ساعی و دکتر چو تقدیم کرد.
در پایان مراسم نیز از مدال آوران چالش آنلاین روز جهانی تکواندو با اهدای حکم و مدال تجلیل شد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو: آینده خوبی را برای تکواندوی ایران پیش بینی می کنم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 19 =