کد خبر : 308129
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
-

تارتار: به راحتی نمی‌بازیم

تارتار: به راحتی نمی‌بازیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش منسجم است و به راحتی نمی‌بازد.

به گزارش عصرقائم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ابتدا از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و دوست داریم ورزشگاه جوری باشد که ما میزبان باشیم و رنگ سبز بیشتر باشد. بازی جذابی است و همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. این داربی از داربی تهران بهتر است چون دو تیم برای پیروزی می‌آیند اما در داربی تهران برای نباختن به زمین می‌آیند. امیدوارم برنده این بازی حساس ما باشیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: مصدومیت بازیکنان ما بسیار به ما ضربه زد. آرمان اکوان و مسعود ابراهیم زاده را در بازی فردا نخواهیم داشت. کیفیت بد زمین انزلی باعث مصدومیت این دو بازیکن شد اما شدید نیست. یکی دو هفته آن‌ها را نداریم اما بقیه بازیکنان را داریم و برای بازی مقابل سپاهان آماده‌ایم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تساوی تیمش در چهار بازی ابتدایی بیان کرد: ما ۴ مساوی داریم که در دو بازی می‌توانستیم برنده باشیم. مهم تر این است که تیمی منسجم داریم و به راحتی نمی‌بازیم. نباختن برای تیمی که می‌خواهد آینده خوبی داشته باشد، بسیار مهم است.

او درباره احسون پنجشنبه و دارکو بیدوف، دو بازیکن خارجی تیمش عنوان کرد: احسون دیر به ما اضافه شد اما بازیکن بسیار باکیفیتی است. ما بازی‌های سنگینی داشتیم و استراتژی ما این بوده که دفاع کنیم اما او بازیکن تهاجمی است. در بازی انزلی با آن کیفیت چمن نمی‌توانستیم از بازیکن فانتزی استفاده کنیم.

تارتار اضافه کرد: درباره دارکو بیدوف هم باید بگویم او با نظر من جدا نشده بود و قراردادش تمام شده بود. بازیکن آزاد بود و به کشورش رفت. ما هم بازیکنان دیگری را مدنظر داشتیم و به سراغش نرفتیم. بعد از این‌که سعید باقرپسند آسیب دید، به یک مهاجم نیاز داشتیم و با مشورت با قاسم حدادی فر که با او کار کرده بود، تصمیم گرفتیم مجددا این بازیکن را جذب کنیم.

تارتار: به راحتی نمی‌بازیم/ با مشورت با حدادی‌فر بیدوف را جذب کردیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =