کد خبر : 309731
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
-

وعده صادق رئیس جمهور به فوتبال مازندران؛

پای هواداران به ورزشگاه وطنی باز شد/پایان خانه‌ به‌دوشی نساجی

پای هواداران به ورزشگاه وطنی باز شد/پایان خانه‌ به‌دوشی نساجی

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر پس از یک سال جدا ماندن از فضای فوتبالی ایران با پایان یافتن عملیات نوسازی و کاشت چمن طبیعی امشب با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در میان شعف وصف ناپذیر هواداران بازگشایی شد.

به گزارش عصرقائم، اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم در کشور رقم خورد که ورزش مازندران نیز از این رخدادها بی نصیب نماند.

با اهتمام دولت برای حل معضلات در سفر رئیس جمهوری و با دستور ویژه آیت‌الله رئیسی، ضرب‌الأجل اتمام نواقص ورزشگاه شهید وطنی صادر شد و حالا در هفته دولت این وعده دولت سیزدهم به حقیقت پیوسته است.

در دومین روز از هفته دولت و در طی سفر مخبر معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش با همراهی استاندار مازندران و مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی، ورزشگاه شهید وطنی افتتاح و امشب میزبان ملوان انزلی در هفته سوم لیگ برتر کشور است.

اتفاق خوب دولت سیزدهم پایان خانه به دوشی نساجی بود که تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست‌ویکم پس از این که چند بازی خانگی را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد، به دلیل کیفیت پایین چمن این ورزشگاه، برای انجام بازی‌های خانگی از استان خارج شد.

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه وارد فاز جدیدی شد و سرعت گرفت.

تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای پایان دادن به خانه‌به‌دوشی تیم فوتبال نساجی مازندران ماه‌هاست که مهم‌ترین مطالبه عمده ورزش‌دوستان و بویژه فوتبالی‌های مازندران محسوب می‌شود؛  اهمیت و اولویت تکمیل این ورزشگاه برای استاندار مازندران تا حدی بالا است که کارگروه ویژه اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی را تشکیل داد؛ کارگروهی که مأموریت دارد تا همه اقدامات و هماهنگی‌های مربوط به تکمیل ورزشگاه شهید وطنی اعم از تأمین اعتبار، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط، انجام و تسهیل امور اداری مرتبط با پروژه و مواردی مانند ترک تشریفات در مواقع ضروری را پیگیری کند.

بالاخره لحظه‌شماری‌ها به پایان رسید، شهید وطنی قائم‌شهر در هفته دولت امسال روز پنج‌شنبه سوم شهریور با حضور مخبر معاون  سجادی وزیر ورزش و جوانان و حسینی پور استاندار و دیگر مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.

بازسازی، نوسازی و احداث چمن طبیعی زمین فوتبال استادیوم شهید وطنی قائم شهر با سیستم گرمایش از کف مطابق با استاندارد های بین‌المللی فیفا با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان انجام شده است.

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مرداد سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و بهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =