کد خبر : 306909
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

تفاوت مدال‌های کاروان ایران با جدول بازی‌های کشورهای اسلامی

تفاوت مدال‌های کاروان ایران با جدول بازی‌های کشورهای اسلامی

تعداد مدال‌های کسب شده توسط نمایندگان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی با تعداد مدال‌های درج شده در سایت بازی‌ها متفاوت است.

به گزارش عصرقائم، با اعلام سایت بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۲۱ قونیه، کاروان ایران در پنجمین روز رسمی این مسابقات با ۵۶ مدال در رده دوم جدول مدالی قرار گرفته است اما تعداد مدال‌های اعلام شده در سایت بازی‌ها با تعداد مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ایران اختلاف دارد.

طبق اعلام سایت بازی‌های کشورهای اسلامی ایران ۲۲ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۱۶ برنز را کسب کرده است در حالی که نمایندگان ایران اکنون ۵۸ مدال یعنی ۲۳ طلا، ۱۹ نقره و ۱۶ برنز را در کارنامه دارند.

این تفاوت مدال‌ها در رشته پاراشنا است. طبق اعلام رییس انجمن و سرمربی تیم ملی پاراشنا تعداد مدال‌های کسب شده توسط شناگران معلول ایران ۱۵ مدال یعنی ۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز است اما سایت بازی‌های کشورهای اسلامی تعداد مدال‌های شناگران معلول را ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز اعلام کرده است.

این تفاوت مدال‌ها از سوی سرمربی تیم ملی پاراشنا به مسئولان و سرپرست کاروان ایران در قونیه هم اعلام شده است اما هنوز تغییری در تعداد مدال‌های نمایندگان ایران صورت نگرفته است.

تفاوت مدال‌های کاروان ایران با جدول بازی‌های کشورهای اسلامی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =