کد خبر : 306200
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
-

فرماندار شهرستان قائم شهر:

افتتاح زیرگذر شهید مهدوی زمان مشخصی ندارد

افتتاح زیرگذر شهید مهدوی زمان مشخصی ندارد

فرماندار شهرستان قائم شهر، گفت: زمان دقیق نمی توانم اعلام کنم اما طبق پیگیری‌ها و اگر جابه جایی مسیر مشخص شود تا ۳ ماه آینده بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و این معضل ده ساله را برطرف کنیم.

به گزارش عصرقائم، جواد مولائی‌قرا در گفت‎وگو با خبرنگار ما پیرامون تقاطع شهید مهدوی قائم‌شهر و قول معاون وزیر برای اتمام پروژه تا پایان شهریور امسال، اظهار کرد: بنده در جریان چنین زمان بندی نیستم و قطعا چنین زمانی به بهره برداری نخواهد رسید چراکه برای اجرای زیرگذر ۸۰ شمع حداقل نیاز است و پیمانکار تنها می تواند روزانه دو شمع را ارجا کند و طبق زمان باقی مانده قطعا پایان شهریور محقق نخواهد شد.

وی افزود: از زمانیکه مسولیت را گرفتیم سعی کردیم بصورت جدی‌تر پیگیر این پروژه باشیم و با توجه به تعطیلی هایی که قبلا این پروژه داشت اکنون با سرعت بهتری در حال اجرا و پیشرفت است.

فرماندار شهرستان قائم‎شهر با اشاره به اهمیت ترافیکی مسیر تقاطع غیرهم‌سطح شهید مهدوی، بیان کرد: بدلیل موقعیت مکانی این پروژه و بار ترافیکی بالای جاده تهران _ شمال، به دلیل اینکه بستن مسیر باعث ایجاد ترافیک های طولانی و طاقت فرسا می شود با هماهنگی با استانداری بدنبال مسیری ثانویه هستیم تا بتوانیم برای ادامه اجرای پروژه و بسته شدن مسیر راه ثانویه بار ترافیکی این راه را کاهش دهیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه شرکت زیرساخت است که مسیر جاده شمال بصورت کامل در اختیار این شرکت است و مشکل مالی ندارد در مورد انتقال تاسیسات آب در این مکان نیز پیمانکار مشخص شده و به زودی کار انتقال آن شروع خواهد شد تا کمی سرعت اجرایی پروژه بیشتر شود.

مولایی در ادامه تصریح کرد: مشکل بزرگ نبود مسیر ثانویه برای این جاده پرتردد است که امیدواریم با همراهی استانداری مازندران بتوانیم به زودی مسیر دوم را مشخص کنیم تا بار ترافیکی این پروژه کم شود و کارگاهی بتوانیم با آزادی فضای بیشتری کار را جلو ببریم.

وی به سوال خبرنگار ما درمورد اعلام زمان بندی به مردم پاسخ داد و گفت: زمان دقیق نمی توانم اعلام کنم اما طبق پیگیری ها و اگر جابه جایی مسیر مشخص شود تا ۳ ماه آینده بتوانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم و این معضل ده ساله را برطرف کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 9 =